Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken størrelse foretrekker damene?

jokkeS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samt.. Noen jenter liker å bli "bånna" mens andre synes det er ubehagelig.. De som liker å bli bånna har jo ingenting å klage på ,men det kan bli problematisk for de som synes det er ubehagelig å ha sex med en som har såpass langt utstyr at man bånner uansett posisjon.

Er veldig kjipt å bunne jentene.. Kun en jeg har møtt som synes det var behagelig ,mens de fleste liker det absolutt ikke. Så folk er forskjellig.. Nå har vi vell konstatert det nok ganger? :D

Lenke til kommentar
Nå er det svært sjelden at jenter har en vaginal orgasme. Faktisk er jentene mest følsomme ved inngagen til kjeden, i selve kjeden er det liten glede what so ever. Dog påpekes det at enkelte liker doggystyle for da trenger man lengre inn.

skyldes ikke det at G-punktet blir bedre stimulert ved doggy enn ved bruk av misjonærstillingen?

Lenke til kommentar
Nå er det svært sjelden at jenter har en vaginal orgasme. Faktisk er jentene mest følsomme ved inngagen til kjeden, i selve kjeden er det liten glede what so ever. Dog påpekes det at enkelte liker doggystyle for da trenger man lengre inn.

skyldes ikke det at G-punktet blir bedre stimulert ved doggy enn ved bruk av misjonærstillingen?

7990097[/snapback]

TJa. Det kan diskuteres. Gpunktet ligger jo opp mot magen og ikke ryggen.

Men det kan være enklere å treffe det kanskje.

Uansett har jo doggy den fordelen at det ikke er øyekontakt .)

Men jeg hater den stillingen, med mindre hun presser rompa opp mens overkropp presses ned og jeg ser siden av ansiktet hennes.

Lenke til kommentar
TJa. Det kan diskuteres. Gpunktet ligger jo opp mot magen og ikke ryggen.

Men det kan være enklere å treffe det kanskje.

det var det jeg tenkte på. ved doggy så vil jo kølla i større grad treffe den fremre delen av vagiaen hvor punktet sitter...

7990250[/snapback]

Vet ikke med kølla di, men min peker oppover når han er hissig.

Så jeg skraper nok ryggveggen mer enn mageveggen. Men jeg vet at enkelte damer syns punktet treffes bedre i den stillingen.

Lenke til kommentar
Det er derfor det er viktig at jenter kjenner kroppen sin litt selv også, særlig når det er snakk om å få vaginal orgasme, "sprut" orgasme osv. Alt kan ikke være opp til guttene :roll:

7991718[/snapback]

Nå er det slik at man ofte føler seg litt mer mann når dama får orgasme da...

Selv har jeg slutta med det tullet der. Jeg vet jeg er god i senga jeg, for jeg kommer hver gang. Og det er godt nok for meg :cool:

Lenke til kommentar
Samt.. Noen jenter liker å bli "bånna" mens andre synes det er ubehagelig.. De som liker å bli bånna har jo ingenting å klage på ,men det kan bli problematisk for de som synes det er ubehagelig å ha sex med en som har såpass langt utstyr at man bånner uansett posisjon.

Er veldig kjipt å bunne jentene.. Kun en jeg har møtt som synes det var behagelig ,mens de fleste liker det absolutt ikke. Så folk er forskjellig.. Nå har vi vell konstatert det nok ganger? :D

7989652[/snapback]

Er det bare meg eller ''skryter'' du (CFD) om alle du har ligget med? Eller hva som skjedde og bla bla. :innocent:

Lenke til kommentar
Nå er det slik at man ofte føler seg litt mer mann når dama får orgasme da...

Selv har jeg slutta med det tullet der. Jeg vet jeg er god i senga jeg, for jeg kommer hver gang. Og det er godt nok for meg  :cool:

7991743[/snapback]

Merkelig med de guttene som er så opptatt av at jenta skal komme at de begynner å si: Du må komme, kom for meg, vær så snill!

Jenters orgasme er jo mental også, er ikke bare motion in the ocean som må til, men også litt brainpower. Er ikke så mye hjelp i en som vil at en skal komme, litt for mye for sitt eget beste. Men du må jo ikke "drite" fullstendig i det heller da, litt oppmuntring er alltid fin, fint :D

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller ''skryter'' du (CFD) om alle du har ligget med? Eller hva som skjedde og bla bla. :innocent:

7991790[/snapback]

Nei. Bare forteller om relevante erfaringer. Og tro meg.. Det er visse punkter jeg ikke forteller og godt er det. Vil jo helst slippe å bli stemplet som både ditt og datt..

Jeg sliter nok med å bli kvitt "CFD" stemplet.

Lenke til kommentar
Jeg så på en dokumentar om en riking som hadde gått fra mann til dame til mann igjen,

Han hadde hatt sex som dame og sa at han foretrakk Menn med Tjukk penis frmfor lang  :hmm:

Hva Foretrekker Damer egentlig?

7984631[/snapback]

Jeg så også det programmet for lenge siden.

Seksualiteten er individuell, så noe fasitsvar på det du spør om finnes ikke.

Men det som menes med at en tjukk penis er bedre enn en lang (som låter grusomt og helt feil) er at en tjukk penis har lettere for å tilfredstille klitoris, mens en altfor lang penis bare vil gjøre vondt.

At noen uttaler seg såpass generelt, er uheldig. Menn flest er født med en kuk som kan tilfredstille enhver kvinne bare man bruker den riktig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Som jente selv sier jeg: Det kommer ann på hvordan dere bruker den gutter. Er ikke noe vits med "The ultimate weapon" hvis den ikke kan gjøre noen triks for å si det sånn. Og så klart kommer det veldig ann på jenten også, når det gjelder hennes edlere deler og smak.

7985191[/snapback]

Sant så sant, ræva som driv. Kommer ikke ann på størrelse :p Men... ville ikke hatt en for stor en, ser vont ut :eek:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...