Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken størrelse foretrekker damene?

jokkeS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, sikkert artig dokumentar, men jeg hadde ikke stolt så mye på mannedamer som bytter hele tiden. Tror jenter flest ikke er alt for opptatt av det egentlig, i alle fall ikke det jeg har snakket med. Men tipper tjukk kanskje er mer populært en tynn sånn generelt...

Lenke til kommentar

Det varierer veldig fra dame til dame. Har tatt damer som har vært så vide som en lovedør og damer som er så trange at det nesten var vondt.. Tror hu trange hadde fått litt problemer hvis det hadde kommet en stor bamse og skulle leke med a.

Hadde du foretrukket en dame som var skikkelig bitch og klaget og snakket nedsettende til deg hele tiden ,men hadde en fin mus , eller hadde du foretrukket den mest hyggelige, vennlige , sexy , omtenksomme og etterkomne dama i hele verden hvis hu hadde en litt løs mus?

Jeg hadde uansett valgt nr2 anytime. Sex er dog viktig i et forhold, og man skal ikke undervurdere det. Man kan lære å utfylle hverandre etterhvert ,men man må være litt kompatible i starten

Lenke til kommentar
Det varierer veldig fra dame til dame. Har tatt damer som har vært så vide som en lovedør og damer som er så trange at det nesten var vondt.. Tror hu trange hadde fått litt problemer hvis det hadde kommet en stor bamse og skulle leke med a.

Hadde du foretrukket en dame som var skikkelig bitch og klaget og snakket nedsettende til deg hele tiden ,men hadde en fin mus , eller hadde du foretrukket den mest hyggelige, vennlige , sexy , omtenksomme og etterkomne dama i hele verden hvis hu hadde en litt løs mus?

Jeg hadde uansett valgt nr2 anytime. Sex er dog viktig i et forhold, og man skal ikke undervurdere det. Man kan lære å utfylle hverandre etterhvert ,men man må være litt kompatible i starten

7985079[/snapback]

Ja, er enig med deg der.

Men du kan jo alltids bruke ørepropper :D

Lenke til kommentar

Som jente selv sier jeg: Det kommer ann på hvordan dere bruker den gutter. Er ikke noe vits med "The ultimate weapon" hvis den ikke kan gjøre noen triks for å si det sånn. Og så klart kommer det veldig ann på jenten også, når det gjelder hennes edlere deler og smak.

Lenke til kommentar
Som jente selv sier jeg: Det kommer ann på hvordan dere bruker den gutter. Er ikke noe vits med "The ultimate weapon" hvis den ikke kan gjøre noen triks for å si det sånn. Og så klart kommer det veldig ann på jenten også, når det gjelder hennes edlere deler og smak.

7985191[/snapback]

Takk for svaret :) Endelig noen som svarte på spm :D

Lenke til kommentar

Nå er det svært sjelden at jenter har en vaginal orgasme. Faktisk er jentene mest følsomme ved inngagen til kjeden, i selve kjeden er det liten glede what so ever. Dog påpekes det at enkelte liker doggystyle for da trenger man lengre inn.

Men det er nok mannen som vet å håndtere damene som vinner i lengden.

April: Kom på besøk du ;)

Lenke til kommentar
Nei. Jeg vet ikke jeg. Sånn som han jeg har nå sin.

Han er perfekt. :)

Ja, bra svar. Alle har jo sett TLZ naken.

7985480[/snapback]

Haha.. skal jeg svare på samma måten ? :p hihi.. Går ut i fra at det ikke er så veldig mange andre her inne som har sett deg naken Hein :p

Nei men seriøst, det kommer vel veldig ann på egentlig.. Det er vel ikke noe fasit på det.. Men kan være enig i det med tykkelse før lengde..

Det er ikke så dumt sagt.. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...