Gitaroo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei, skal få meg en DS lite snart og lurer på hva jeg skal gjøre for å spille backuped DS spill. Jeg har en PSP fullpakket med homebrew, så homebrew eller emulatorer ække så farlig. Dere kan godt bare linke til den tutorial, har lett litt rundt men fant bare masse ting jeg ikke skjønte Men jeg har noen spørsmål først - Må jeg flashe DS'en får å spille roms eller finnes det en tryggere vei - Er det stor sjangs for at DS'en blir bricket vis jeg flasher den - Hva er det mest billigste og beste kortet for å ha DS roms på og forrestem, jeg skal ikke spille piratkopierte spill, men heller ta kopier av DS spilla som jeg har kjøpt og bare legge dem i DS så jeg ikke trenger å drasse på dem hvor jeg går Endret 20. februar 2007 av Gitaroo Lenke til kommentar
slash Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nei du må ikke flashe. Null sjangs for at den blir bricket. Billigste vil vel være M3 med et sd-kort. Det beste vil være ds-xtreme. Om du skal ta kopier av spill du allerede eier så må du også kjøpe utstyr til å dumpe spill, ikke alle kortløsninger har denne muligheten. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 og forresten, må man kjøpe det på nettet, i så fall er www.modnet.no en pålitelig side eller kan man liksom kjøpe det på elkjop Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 M3 DS Simply er et veldig populært. Du får det hos Divineo.cn og koster US$ 44.95 + $5 i porto. Og du trenger ikke flashe DSen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har handlet ifra Divineo før? Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har handlet ifra Divineo før? 8002080[/snapback] Norsk butikk http://www.modnet.no/index.php?cPath=123_125 Lenke til kommentar
M4c Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har handlet ifra Divineo før? 8002080[/snapback] Ja. Handlet fra Divineo.cn før, spesifiserte at de skulle skrive verdi under 30$ for å slippe moms. Kjempefornøyd, det er ikke noe vits i å kjøpe via en norsk butikk, da dette er MYE dyrere. Produktet du bør kjøpe heter M3 Simply eller R4, disse to kortene er helt like. Kjøp det som er billigst. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som har handlet ifra Divineo før? 8002080[/snapback] Ja, jeg har handla på Divineo.cn, ingen problemer. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 ok, så jeg tenker på å kjøpe denne her http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...f2a998b29a9d39d men trenger jeg mer nå, eller er jeg good to go med bare denne for å kjøre ds roms Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 og denne (tror jeg) http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2373 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364 med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt Lenke til kommentar
dalai Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364 med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt 8020104[/snapback] Det står at den kan spille video. Må man konvertere videoen til et spesielt format?? Eller er det bare å føre over mp3 mpeg2 divx xvid og wmv filer over og de avspilles perfekt? jeg har veldig lyst til å kjøpe meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det viktigste er vel at jeg skal slippe å konvertere videofiler til annet format... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364 med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt 8020104[/snapback] Det står at den kan spille video. Må man konvertere videoen til et spesielt format?? Eller er det bare å føre over mp3 mpeg2 divx xvid og wmv filer over og de avspilles perfekt? jeg har veldig lyst til å kjøpe meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det viktigste er vel at jeg skal slippe å konvertere videofiler til annet format... 8048824[/snapback] Som et svar til alle; Gjør det enkelt, kjøp M3 DS Simply hos www.modnet.no Du får det på 2-3 dager, og det eneste man trenger i tillegg, er et Micro-SD kort. Anbefaler Sandisk!! Sandisk Ultra skal visst være det beste, det er et av få som klarer å spille av Castlevania. For meg som ikke spiller det spillet, var et SanDisk Micro SD/Transflash på 1GB nok. Fikk prisgaranti hos lefdal og betalte 59,- for det:P LOVER DEG/DERE AT DETTE PRODUKTET HOLDER MÅL! Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364 med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt 8020104[/snapback] Det står at den kan spille video. Må man konvertere videoen til et spesielt format?? Eller er det bare å føre over mp3 mpeg2 divx xvid og wmv filer over og de avspilles perfekt? jeg har veldig lyst til å kjøpe meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. det viktigste er vel at jeg skal slippe å konvertere videofiler til annet format... 8048824[/snapback] Som et svar til alle; Gjør det enkelt, kjøp M3 DS Simply hos www.modnet.no Du får det på 2-3 dager, og det eneste man trenger i tillegg, er et Micro-SD kort. Anbefaler Sandisk!! Sandisk Ultra skal visst være det beste, det er et av få som klarer å spille av Castlevania. For meg som ikke spiller det spillet, var et SanDisk Micro SD/Transflash på 1GB nok. Fikk prisgaranti hos lefdal og betalte 59,- for det:P LOVER DEG/DERE AT DETTE PRODUKTET HOLDER MÅL! 8086371[/snapback] Med dette M3 DS Simply kortet.. Kan man da høre på musikk å se video? Følger der også med browser og MSN ? Har veldig lyst å ha dette på DSn min. Om dette ikke lar seg gjøre med dette kortet, hva bør jeg kjøpe da ? Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du kan bruke MSN ved hjelp av et program som heter Beup. Om du skal bruke Opera Browser for DS må du enten kjøpe denne (det følger da med ram som du skal ha i slot 2), eller du må ha en slot 2 løsning med ram, regner med at DS Lite kan benyttes til dette formålet? Etter hva jeg har hørt er ikke browseren for DS særlig brukbar så personlig ville jeg ikke stresset med det. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du kan bruke MSN ved hjelp av et program som heter Beup. Om du skal bruke Opera Browser for DS må du enten kjøpe denne (det følger da med ram som du skal ha i slot 2), eller du må ha en slot 2 løsning med ram, regner med at DS Lite kan benyttes til dette formålet? Etter hva jeg har hørt er ikke browseren for DS særlig brukbar så personlig ville jeg ikke stresset med det. 8089956[/snapback] Og dette kan jeg finne på nettet og laste over? Og følger det medUSB kabel når jeg skal føre over fra data til DS ? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 DS-browseren fungerer da utmerket. Du bruker den selvsagt ikke til video og slikt, men til å sjekke mail, nyheter, chatte litt, diskutere litt, osv. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 DS-browseren fungerer da utmerket. Du bruker den selvsagt ikke til video og slikt, men til å sjekke mail, nyheter, chatte litt, diskutere litt, osv. 8091958[/snapback] Men det er snakk om så mye homebrew.. hvor finner jeg diverse sånt? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du kan bruke MSN ved hjelp av et program som heter Beup. Om du skal bruke Opera Browser for DS må du enten kjøpe denne (det følger da med ram som du skal ha i slot 2), eller du må ha en slot 2 løsning med ram, regner med at DS Lite kan benyttes til dette formålet? Etter hva jeg har hørt er ikke browseren for DS særlig brukbar så personlig ville jeg ikke stresset med det. 8089956[/snapback] Og dette kan jeg finne på nettet og laste over? Og følger det medUSB kabel når jeg skal føre over fra data til DS ? 8091616[/snapback] Med M3 DS Simply bruker du den medfølgende minnekortleseren. Her er alle homebrew som støttes av M3 DS Simply (selvfølgelig finnes det flere rundt omkring) M3 Kompatibilitetsliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå