larsern90 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 har en dell inspiron 9300 og har klart å brekke av en del på lydkortet der hvor du putter inn headset o.l. kan kjøre lyd ut på de interne høytalerene mn ikke på noe eksternt. det jeg lurer på er om det går ann å skifte på mikrofon og speaker outputene... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Forslaget ditt er ganske dyrt. Du må sikkert bytte hele hovedkortet, og det koster sikker 4000. Kjøp deg et usbheadsett. Det er det de fleste gjør. Lenke til kommentar
larsern90 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 det finnes ikke noe usb utstyr som jeg kan koble det headsetet jeg har i da? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ta deg en titt i prisguiden, så finner du nok noe. Husk at du også kan bruke et PCMCIA lydkort. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 prøv med magnet *håper den er magnetisk og at den ikke sitter fast* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå