Gå til innhold

Er dette Halo 3-skjermbilder fra faktisk spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likevel må det gå an å stilla seg kritisk. det er eit faktum at tidlege screenshots av Ps3-spel til dømes vert fort slakta med litan omtanke om kor det er i utviklingfasen. ;)

Men det var nokon som sa at multiplayeren i Halo 3 skulle ta i bruk Halo 2-motoren med viss oppgraderingar. Om det stemmer synes eg det verkar litt uambisiøst. :hmm:

Lenke til kommentar
Likevel må det gå an å stilla seg kritisk. det er eit faktum at tidlege screenshots av Ps3-spel til dømes vert fort slakta med litan omtanke om kor det er i utviklingfasen. ;)

Men det var nokon som sa at multiplayeren i Halo 3 skulle ta i bruk Halo 2-motoren med viss oppgraderingar. Om det stemmer synes eg det verkar litt uambisiøst. :hmm:

7985928[/snapback]

Nei du har helt rett. Vi har vært for streng med ps3. Tidlige Ps3 bilder pleier å være prerendered juks og bedrag (Killzone 2 og motorstorm). Jeg vil anbefale alle å downloade et tu brute i 720p for å få et mer riktig inntrykk av hvordan et spill kan se ut ca et år før release.

Lenke til kommentar

Vel, for min del ser det helt greit ut. Så lenge historien og gameplayet er noe av det samme så vil jeg nok ende fornøyd. At det kommer til å være et hav (!) av forskjell som alle sier er jeg dog littegrann kritisk til. Ja, det blir sikkert litt mer finpusset teksturmessig og sikkert litt flere detaljer både på modeller og omgivelser, men la meg nå bare dra en parallell til Doom 3 Alphaen. Bedre i endelig versjon, men helt annerledes? :hm:

Forresten, vi holder konsollene utenfor dette, ikke sant? :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Trur du misoppfatta meg med vilje der.

7988078[/snapback]

Sony har da hypet opp konsollen sin til skyene, selfølgelig blir man kritisk da.

Men hvorfor skal du dra inn PS3 i det her? Dette er en tråd om Halo 3.

7988140[/snapback]

Eg nevnte det som eit eksempel. Men det eskalerte visst, det var ikkje mi hensikt.

Dette er Halo-tråden ja. Er heilt einig i at ein ikkje skal dra inn "fiendekonsollen" i slike diskusjonar, håpar det kjem til å halde seg slik den andre vegen og no då. ;)

Lenke til kommentar

7985928[/snapback]

Nei du har helt rett. Vi har vært for streng med ps3. Tidlige Ps3 bilder pleier å være prerendered juks og bedrag (Killzone 2 og motorstorm). Jeg vil anbefale alle å downloade et tu brute i 720p for å få et mer riktig inntrykk av hvordan et spill kan se ut ca et år før release.

7987847[/snapback]

Ja da da FANBOY FANBOY HERE I COME! Er det ikke spillene som er viktige da og ikke hvilken konsoll de blir sluppet på? I følge sigen din så er du en seriøs konsollsamler så det burde du vite alt om. Hvilken hardware et spill kjører på er da fullstendig irrelevant så lenge spillet er bra !

Må bare :no: riste på hode her og si jeg er drittlei denne hypingen av det ene eller andre konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...