Fubi Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Min gamle prossesor har nå takket for seg, å tatt kvelden etter noen års slit! Jeg begynnte da å lete litt etter en erstatter, men det ble ikke så lett som jeg trodde! Jeg begynte å tråle meg igjennom flere nettsteder, å fant kun 1 plass de fortsatt hadde noen få socket 478 cpu'er igjen! Derfor lurer jeg på om det er noen her, som vet om en plass der det er mulig å oppdrive en? Jeg ønsker ikke intel celeron! Vil ha en pentium, på over 3ghz! Helst 3,4Ghz (er usikker på om man får noen høyere på 478 sokkelen??) Eller er det kanskje noen her som har noe liggenes å slenge som de vil selge for en billig penge? Skal ha meg ny pc snart, men har ikke råd til å bestille full pakke enda. derfor må jeg bare ha en cpu en liten periode til kontoen smiler igjen! Håper noen kan hjelpe meg der ute! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Forsøkt bruktmarkedet? http://bruktmarked.hardware.no/ Endret 20. februar 2007 av m-kane Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Forumet er ikke noe bruktmarked. Bruktmarkedet er et bruktmarked. Prøv der, etter at du har lest retningslinjene for begge. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg