v0lc0m Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har formatert data'n min, å så funker ikke lyden, å det funka ikke å oppdatere driveren. å er ikke så kjempe flink med data. men er det noen som kan hjelpe meg? tror lydkorte er i hovedkorte hmmmmm *vil høre musikk å se film* Lenke til kommentar
streeter Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har formatert data'n min, å så funker ikke lyden, å det funka ikke å oppdatere driveren. å er ikke så kjempe flink med data. men er det noen som kan hjelpe meg? tror lydkorte er i hovedkorte hmmmmm *vil høre musikk å se film* 7984423[/snapback] Sjekk aller først at lyden er skrudd på. Særlig om du har en eller annen hurtigtast for mute. Har du en drivercd til hovedkortet? Da skal driveren ligge her. For å finne ut hvilket merke lydkoret er høyreklikker du min datamaskin, velger fanen maskinvare og trykker enhetsbehandling, så ligger det under lydkontrollere. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 det du kan gjøre vis du ikke har driver CD`en så fer du på produsenten sin side så finner du datan din der så skal den ligge der. vis den ikke ligger der så kan du søke på datan din på www.google.no da søker fu fks. acer aspire 3000 driver (min berbare data) så ligger siden me drivere til heledatan på toppen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå