Darth MToffy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Og de som kritiserer denne tråden for å være dum og teit og fæl, burde se seg omkring, så er det enkelt å finne hundre andre lignende "dumme" tråder på forumet her. Det som er poenget mitt er det som Mgs sier i sitt innlegg rett over meg her; hadde denne tråden blitt laget med utgangspunkt i at utsagnet var fra Sony, så hadde MANGE her fordømt Sony for det. Det kan jeg nesten garantere. 7984687[/snapback] Nå er det vel ganske mange som synes disse trådene som sverter sony er rimelig lavmål også da, og kommenterer det. Det rare er at MGS er en av de som klager mest på disse latterlige trådene for så å lage en selv.. Den skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Og de som kritiserer denne tråden for å være dum og teit og fæl, burde se seg omkring, så er det enkelt å finne hundre andre lignende "dumme" tråder på forumet her. Det som er poenget mitt er det som Mgs sier i sitt innlegg rett over meg her; hadde denne tråden blitt laget med utgangspunkt i at utsagnet var fra Sony, så hadde MANGE her fordømt Sony for det. Det kan jeg nesten garantere. 7984687[/snapback] Nå er det vel ganske mange som synes disse trådene som sverter sony er rimelig lavmål også da, og kommenterer det. Det rare er at MGS er en av de som klager mest på disse latterlige trådene for så å lage en selv.. Den skjønner ikke jeg. 7984719[/snapback] For å belyse trenden, og få en diskusjon rundt den!! Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Synd at ingen vil innrømme det da. Denne tråden laget jeg akkurat slik diverse andre søpplette tråder har blitt laget her inne. 7984649[/snapback] Tar og quoter denne jeg slik at du ikke kan redigere den bort slik som det mysterisk nok mangler ordet "ikke" i første posten nå jeg... Ingen tvil om at det finnes mange søppel-tråder lik dette fra en viss 360-tilhenger, men det er i min verden rimelig barnslig av deg å opprette en slik tråd bare for dette. Gjør deg akkurat like ille som den personen jeg tror du er "ute etter" her.. Det eneste du får til er å synke ned på motstanderen din sitt nivå og har jeg forstått deg rett tidligere så synes du det nivået er rimelig lavt 7984696[/snapback] For å forstå tankegangen, må man synke ned på motstanderens nivå Og jeg er ikke ute etter noen personer, jeg er ute etter å belyse en hvis trend. 7984713[/snapback] Tror du det blir gode internettfora dersom alle synker ned på laveste mulige nivå for å "forstå tankegangen"? Det er opplagt at denne tråden var startet for å sværte Microsoft, ikke for å "belyse en trend", slik du unskylder deg med nå. Å sette PS3 i et best mulig lys i forhold til konkurrentene har vært en gjennomgående tendens i dine poster. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Tro hva du vil om mine motiv med å starte denne tråden. Men tråden ble akkurat slik jeg hadde trodd. Og igjen spør jeg, hvordan tror du denne tråden hadde sett ut om man byttet ut MS med Sony? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tror du det blir gode internettfora dersom alle synker ned på laveste mulige nivå for å "forstå tankegangen"? Det er opplagt at denne tråden var startet for å sværte Microsoft, ikke for å "belyse en trend", slik du unskylder deg med nå. Å sette PS3 i et best mulig lys i forhold til konkurrentene har vært en gjennomgående tendens i dine poster. 7984745[/snapback] Ok, hva hvis tråden faktisk var ment for å sverte MS. Det fins uhorvelig mange identiske tråder som sverter Sony. Går du inn i alle de og klager på samme måte eller? Nei, tenkte meg det. Skjønner ikke hvorfor folk plutselig fikk et problem med denne typen tråder akkurat nå. Hvorfor har de ikke sagt ifra tidligere? Det dukker opp nye sånne hver dag. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tror du det blir gode internettfora dersom alle synker ned på laveste mulige nivå for å "forstå tankegangen"? Det er opplagt at denne tråden var startet for å sværte Microsoft, ikke for å "belyse en trend", slik du unskylder deg med nå. Å sette PS3 i et best mulig lys i forhold til konkurrentene har vært en gjennomgående tendens i dine poster. 7984745[/snapback] Ok, hva hvis tråden faktisk var ment for å sverte MS. Det fins uhorvelig mange identiske tråder som sverter Sony. Går du inn i alle de og klager på samme måte eller? Nei, tenkte meg det. Skjønner ikke hvorfor folk plutselig fikk et problem med denne typen tråder akkurat nå. Hvorfor har de ikke sagt ifra tidligere? Det dukker opp nye sånne hver dag. 7984770[/snapback] Hjelp meg å finne noen tilsvarende tråder om Sony fra i dag. Eller i går. Eller denne uka. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tro hva du vil om mine motiv med å starte denne tråden. Men tråden ble akkurat slik jeg hadde trodd. Og igjen spør jeg, hvordan tror du denne tråden hadde sett ut om man byttet ut MS med Sony? 7984766[/snapback] Da hadde den vært full av utsagn som; "Jøss, Sony med en edruelig uttalelse? Den var ny!". Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 For å belyse trenden, og få en diskusjon rundt den!! 7984737[/snapback] Hvis dette var grunnen(jeg tror deg rett og slett ikke der): Hvorfor ikke bare lage en tråd der du vil diskutere dette da i stedet for dette vaset? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Nei, du må ikke tro meg. Men tro at om jeg hadde gjort det, så hadde jeg ikke kunnet gjør poeng i at 2 ganske like uttalelser får totalt forskjellige vinklinger/kommentarer utifra hvilket firma de stammer fra. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Vi har et forum her. La oss være sakelige, og finne alle disse trådene hvor Sony har blitt fornedret skriftlig på verst tenkelig måte. Det er nesten alltid en diskujson mellom et par innbitte individer/ildsjeler som foregår på dette forumet, og jeg må ærlig innrømme at jeg ganske så lei. @ Mgs Hvorfor skrev du som du gjorde i første post? Skulle ikke du bare skulle belyse en negativ trend? Så gjør det da. Ikke kom med de greiene der. Endret 20. februar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ser ikke helt hva du prøver å belyse Mgs. Først klager du på media sine dårlige overskrifter og at den vinklingen har mye å si for hvordan folk oppfatter et firma. Artikkelen du lenker til i første tråden har overskriften "Shane Kim wants 360 to do a PS2". Han ønsker å gjøre det like bra som Sony en gang gjorde det (ikke så veldig arrogant, men optimistisk, ja). Er media kun er ute etter å sette dårlig lys på Sony for tiden? Det er virkelig ikke som om Sony ikke har fortjent det. Så prøver du å påstå at denne tråden er et eksperiment for å vise til at folk her på forumet har et ganske ensidig synspunkt, siden denne tråden ville hatt en helt annen utvikling dersom den omhandlet et annet firma. Ja, den ville det, nettopp fordi den da ville omhandlet et annet firma. Et annet firma som straks skal sette en ny konsoll på markedet. Et firma og produkt som granskes i alle retninger fordi alle vil være sikre på at de gjør et godt kjøp dersom denne havner i TV-benken. Det er ikke som om Sony er det første firmaet som opplever denne hetsen på forum og i andre medier. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 At dere orker. Foreslår at alle skjerper seg med å poste tråder som er ment å provosere. Istedet for å slenge mer på bålet, rapporter tråden. Vi vil ikke at trollet skal få det som det vil. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg