_norse_ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Han sier; "absolutely believe" that Xbox 360 "will win this generation," Han har altså stor tro på at de kommer til å vinne. Det er jo et steg fra dette til å si at de faktisk har vunnet. Jeg forstår ikke helt hva du vil med tråden Mgs. Du sier MS er like arrogante som Sony, men samtidig vil du ikke ha noen debatt om det. Det henger vel ikke helt på greip Endret 20. februar 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Haha, hadde det vært Sony som hadde sagt dette så hadde dere brukt det for alt det var verdt for å kunne klage over deres arroganse. Innrøm det. :!: 7984443[/snapback] Slike moderate utsagn som dette kommer alle talsmenn fra alle firma med relativt ofte. Når Sony har blitt anklaget for å være arrogante er det ikke for tilsvarende uttalelser som denne. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Og hva sa Sony egentlig i den forrige tråden? "The message that we’re going to put out to the consumer now is, now it is safe to make a choice," explained Bishop. "No more fence-sitting is needed... We have a critical mass of content, we have the biggest mass of consumer electronics companies in the world supporting this format. That has moved Blu-ray into the forefront." Og dette får vinkler media til dette "Sony claims Blu-ray "winner" in format war" Hvor arrogant er det? Alt de sier er jo sant. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ytrar igjen eit ønske om at tråden vert stengd. Mgs hadde noko han ville fortelje oss, på eit diskusjonsforum - men ville ikkje ha noko diskusjon rundt ting som er absolutt relevant satt opp imot dette utsagnet ifrå Shane Kim. Det blir litt for dumt. Som fleire andre her har påpeikt, kjem ikkje Microsoft (i dette tilfellet) med ei pressemelding om at dei andre berre kan leggja ned drifta. Dei seier rett og slett at dei trur at dei vil trekkje det lengste strået i denne omgangen. Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Og hva sa Sony egentlig i den forrige tråden? "The message that we’re going to put out to the consumer now is, now it is safe to make a choice," explained Bishop. "No more fence-sitting is needed... We have a critical mass of content, we have the biggest mass of consumer electronics companies in the world supporting this format. That has moved Blu-ray into the forefront." Og dette får vinkler media til dette "Sony claims Blu-ray "winner" in format war" Hvor arrogant er det? Alt de sier er jo sant. 7984485[/snapback] Hva har egentlig dette med tråden å gjøre? Tror du forumet vil bli bedre og ryddigere hvis alle lager tråder bare for å provosere og få fram poeng fra andre tråder? Dette er en latterlig tråd, og den blir ikke bedre av at du nå gjør det du sa selv i førsteposten at man ikke skulle gjøre ved å snakke om Sony vs Microsoft. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Fordi budskapet til MS var meget likt budskapet til Sony, men allikevel velger man å skrive side opp og side ned om hvor arrogant dette er. Selvfølgelig ville dette bli en vs tråd. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Selvfølgelig ville dette bli en vs tråd. 7984526[/snapback] Alikevel skrev du i første post at vi ikke måtte diskutere Sony vs MS Endret 20. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det hele er jo ufattelig morsomt egentlig. Sony og Microsoft sier omtrent det samme, men det skal SÅ lite til for at noen vinkler det til at Sony er arrogante og den store stygge ulven etc.etc. Mens når det gjelder Microsoft så er det selvsagt noe heeeelt annet, og de er jo bare snille og greie og tror på produktet sitt, og da vil vi helst at tråden blir stengt. Morsom lesning denne tråden her, som mange andre lignende tråder her på forumet. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det hele er jo ufattelig morsomt egentlig. Sony og Microsoft sier omtrent det samme, men det skal SÅ lite til for at noen vinkler det til at Sony er arrogante og den store stygge ulven etc.etc. Mens når det gjelder Microsoft så er det selvsagt noe heeeelt annet, og de er jo bare snille og greie og tror på produktet sitt, og da vil vi helst at tråden blir stengt. Morsom lesning denne tråden her, som mange andre lignende tråder her på forumet. 7984543[/snapback] Forskjellen i mine øyne er at Sony sier de vil markedsføre blu-ray som vinneren selv om krigen langt ifra er over.. Microsoft sier bare at de har tro på sitt eget produkt.. Sony er for øvrig ikke arrogante før de faktisk markedsfører blu-ray som vinneren, men siden de går ut offentlig og sier de vil markedsføre seg slik så er det en syltynn linje. Ser du virkelig ikke forskjellen her? PS!! Kunne egentlig ikke brydd meg noe om utsagnene til hverken Sony eller MS her. Men denne tråden er rett og slett bare ett ynkelig forsøk på å sverte MS. Endret 20. februar 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) We have a critical mass of content, we have the biggest mass of consumer electronics companies in the world supporting this format. Om Sony har tenkt å se det som står ovenfor for å få forbrukerene ned av gjerdet så er det vel ikke arrogant. Om de har tenkt å sette opp reklame filmer som sier at "We have won the HD format war", så er det arrogant. Men det er da virkelig ikke det de sier!! Og tråden er ikke ett forsøk på å svekke MS, men ett forsøk på å se på disse uttalelsene som det de virkelig er. Alle går 5 på fordi media vinkler overskriftene til noe som faktisk høres arrogant ut. Men gidder vi lese og forstå hva som står i artikkelen? Nei. Endret 20. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Forstår ikkje kvifor avanore vil slette denne tråden? Skulle han handla likeins overfor eigne trådinitiativ ville det jo knapt voretråder på forumet. Microsoft bruker media til å prøve å forsikre interessentane sine om at det er deira produkt som kjem til å vinne. Ikkje den heilt store forskjellen frå det Sony gjer, med andre ord. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det hele er jo ufattelig morsomt egentlig. Sony og Microsoft sier omtrent det samme, men det skal SÅ lite til for at noen vinkler det til at Sony er arrogante og den store stygge ulven etc.etc. Mens når det gjelder Microsoft så er det selvsagt noe heeeelt annet, og de er jo bare snille og greie og tror på produktet sitt, og da vil vi helst at tråden blir stengt. Morsom lesning denne tråden her, som mange andre lignende tråder her på forumet. 7984543[/snapback] Tror du alle som reagerer på Mgs' åpenlyse forsøk på å sværte Microsoft ved å vinkle en sak helt feil, er Xbox-fanboys? Og tror du den sarkastiske tonen din gjør at andre tar innlegget ditt seriøst? Folk må se å vokse opp, her. Fanboys er det tristeste som finnes innen TV-spill. Jeg har Wii og Xbox 360, og kommer til å kjøpe meg en PS3 når den synker i pris. Jeg er ikke ute etter å "ta" Sony, og jeg "heier" heller ikke på Xbox 360. TV-spill er ikke fotball! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Synd at ingen vil innrømme det da. Denne tråden laget jeg akkurat slik diverse andre søpplette tråder har blitt laget her inne. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde vært sinnsykt morsom og skrudd tiden tilbake, og laget akkurat samme artikkel og tråd om Sony, om de hadde sagt akkurat det samme. Tråden hadde sett helt annerledes ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Tror du alle som reagerer på Mgs' åpenlyse forsøk på å sværte Microsoft ved å vinkle en sak helt feil, er Xbox-fanboys? Og tror du den sarkastiske tonen din gjør at andre tar innlegget ditt seriøst? Folk må se å vokse opp, her. Fanboys er det tristeste som finnes innen TV-spill. Jeg har Wii og Xbox 360, og kommer til å kjøpe meg en PS3 når den synker i pris. Jeg er ikke ute etter å "ta" Sony, og jeg "heier" heller ikke på Xbox 360. TV-spill er ikke fotball! 7984643[/snapback] Jeg har ikke nevnt ETT ord om Xbox-fanboys eller andre fanboys. Det var det du som gjorde, så ikke kom her og legg ord i munnen på meg. Dette handler ikke om hvem som liker PS3 eller Xbox eller blu-ray eller hd dvd eller hva det nå skal være. Det handler om at det har blitt en slags trend her inne (og andre steder rundt omkring også) å se det værste i Sony hele tiden, mens når andre selskap gjør omtrent samme "synden" så er det helt greit. Og de som kritiserer denne tråden for å være dum og teit og fæl, burde se seg omkring, så er det enkelt å finne hundre andre lignende "dumme" tråder på forumet her. Det som er poenget mitt er det som Mgs sier i sitt innlegg rett over meg her; hadde denne tråden blitt laget med utgangspunkt i at utsagnet var fra Sony, så hadde MANGE her fordømt Sony for det. Det kan jeg nesten garantere. Endret 20. februar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde vært sinnsykt morsom og skrudd tiden tilbake, og laget akkurat samme artikkel og tråd om Sony, om de hadde sagt akkurat det samme. Tråden hadde sett helt annerledes ut. 7984680[/snapback] Jeg kan vedde på at det finnes tusen liknende uttalelser fra både Sony og Nintendo som aldri har blitt kommentert her på forumet. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Synd at ingen vil innrømme det da. Denne tråden laget jeg akkurat slik diverse andre søpplette tråder har blitt laget her inne. 7984649[/snapback] Tar og quoter denne jeg slik at du ikke kan redigere den bort slik som det mysterisk nok mangler ordet "ikke" i første posten nå jeg... Ingen tvil om at det finnes mange søppel-tråder lik dette fra en viss 360-tilhenger, men det er i min verden rimelig barnslig av deg å opprette en slik tråd bare for dette. Gjør deg akkurat like ille som den personen jeg tror du er "ute etter" her.. Det eneste du får til er å synke ned på motstanderen din sitt nivå og har jeg forstått deg rett tidligere så synes du det nivået er rimelig lavt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde vært sinnsykt morsom og skrudd tiden tilbake, og laget akkurat samme artikkel og tråd om Sony, om de hadde sagt akkurat det samme. Tråden hadde sett helt annerledes ut. 7984680[/snapback] Jeg kan vedde på at det finnes tusen liknende uttalelser fra både Sony og Nintendo som aldri har blitt kommentert her på forumet. 7984689[/snapback] Sant, så sant. Men hvordan tror du denne tråden hadde sett ut om vi bytter ut MS med Sony? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Synd at ingen vil innrømme det da. Denne tråden laget jeg akkurat slik diverse andre søpplette tråder har blitt laget her inne. 7984649[/snapback] Tar og quoter denne jeg slik at du ikke kan redigere den bort slik som det mysterisk nok mangler ordet "ikke" i første posten nå jeg... Ingen tvil om at det finnes mange søppel-tråder lik dette fra en viss 360-tilhenger, men det er i min verden rimelig barnslig av deg å opprette en slik tråd bare for dette. Gjør deg akkurat like ille som den personen jeg tror du er "ute etter" her.. Det eneste du får til er å synke ned på motstanderen din sitt nivå og har jeg forstått deg rett tidligere så synes du det nivået er rimelig lavt 7984696[/snapback] For å forstå tankegangen, må man synke ned på motstanderens nivå Og jeg er ikke ute etter noen personer, jeg er ute etter å belyse en hvis trend. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tror du alle som reagerer på Mgs' åpenlyse forsøk på å sværte Microsoft ved å vinkle en sak helt feil, er Xbox-fanboys? Og tror du den sarkastiske tonen din gjør at andre tar innlegget ditt seriøst? Folk må se å vokse opp, her. Fanboys er det tristeste som finnes innen TV-spill. Jeg har Wii og Xbox 360, og kommer til å kjøpe meg en PS3 når den synker i pris. Jeg er ikke ute etter å "ta" Sony, og jeg "heier" heller ikke på Xbox 360. TV-spill er ikke fotball! 7984643[/snapback] Jeg har ikke nevnt ETT ord om Xbox-fanboys eller andre fanboys. Det var det du som gjorde, så ikke kom her og legg ord i munnen på meg. Dette handler ikke om hvem som liker PS3 eller Xbox eller blu-ray eller hd dvd eller hva det nå skal være. Det handler om at det har blitt en slags trend her inne (og andre steder rundt omkring også) å se det værste i Sony hele tiden, mens når andre selskap gjør omtrent samme "synden" så er det helt greit. Og de som kritiserer denne tråden for å være dum og teit og fæl, burde se seg omkring, så er det enkelt å finne hundre andre lignende "dumme" tråder på forumet her. 7984687[/snapback] Det er ikke å legge ord i munnen på deg å trekke slutningen at folk som hiver seg på enhver mulighet til å kritisere Sony, samt forsvarer Microsoft - slik du kritiserer flesteparten av posterne i denne tråden for å gjøre - er en fanboy. Grunnen til at det har blitt en "trend" å kritisere Sonys uttalelser er nettopp fordi uttalelsene har vært langt værre og mer arrogante enn denne fra Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg