bar10r Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kan noen hjelpe meg med dette problemet.Jeg får ikke koblet til mp3 spilleren til pc`n.Ser det er flere som har hatt dette problemet.Har hatt Windows media player 11 men har rullet den tilbake til WMP 9. Det ligger noen oppskrifter på forumet her hvordan en kan få det til. last ned windows mediaplayer 11 unzip exe fila. Der er det noen exe filer: wmp11.exe ::: Windows Media Player 11 Program Files wmfdist11.exe ::: Windows Media Player 11 Distribution Pack umdf.exe ::: User-mode Driver Framework (Den viktige!) Kjør dem i denne rekkefølgen. Avinnstaller den forrige MTP driveren og restart. Koble til creative zen vision:M Kan noen forklare meg hva er MTP driveren og hvor jeg kan finne den? Skal jeg legge inn resten av Windows media player eller skal jeg bare kjøre de 3 nevnte filene. Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Media Transfer Protocol.Kan det være det som menes? Ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 La innlegget ligge før du dobbeltposter..... MTP er media transfer protocol ja. Er et ræva system som microsoft fant opp for å irirtere kundene enda litt mer. Du skal vel ikke behøve spesielle drivere for hver spiller med mtp, såvidt jeg vet. MEn det hadde jo vært enda mer tungvint så kan jo hende Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 "oppskriften" på løsningen som jeg fant på Creative posten,den ligger også på engelsk på forum sidene til creative,antyder jo det at flere har dette problemet. Hadde håpet noen kunne hjelpe meg litt videre slik at jeg får kobla den til den stasjonære pc`n min også.Den virker fint på den bærbare. Hvor finner jeg for eksempel MTP driveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hmm, bakvendtland? Har ikke peiling desverre, holder meg langt unna mtp spillere. Hadde hatt en zvm sselv hadde den vært ums Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå