Gå til innhold

Ny og rask webshop


Anbefalte innlegg

Så var det detta med reklame da, jeg driver egen databedrift, men kommer ikke til å nevne navnet på den her, driver med salg av alle komponenter i tillegg til at jeg installerer spredenettanlegg i små og mellomstore bedrifter, leverer serverløsninger osv. Høres jo ut som en relativt seriøs bedrift mener nå jeg da, men jeg driver den hjemmefra. Grunnen til det er at jeg sparer mye penger på det, og at jeg har alt på en plass. Samme gjør han jeg driver med. Nå er riktignok begge to utdannet som elektrikere, er 23-24 år, og har bred erfaring innenfor kundebehandling, så det hjelper nok endel, men tror ikke man skal flame folk for at de driver hjemmebedrifter. At de er unge er jo en annen sak, de er i det minste over 18 og har ansvaret på seg selv (gjelder AGIcom).

 

[Og dette er neppe reklame]

Dere kan jo heller sjekke ut www.cpcdata.tk , for det første kan jeg ikke finne org.nr, etter mye fram og tilbake sier "daglig leder" at det er registrert på "mamma". Men fortsatt vil han ikke oppgi dette, vi har sjekket navnen til "mamma" men finner ikke dette på www.brreg.no.

 

Alderen på "guttene" som driver det er visstnok (uten referanse) rundt 14-16 år, men som sagt kan ikke bekrefte dette.

 

Bare det at de bruker en .tk adresse sier jo litt om hvor seriøst dette er?

[/Og dette er neppe reklame]

 

Her har dere litt å arbeide med, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...