airguard Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Dette er den teiteste tråden jeg har sett hittil, og jeg driter meg nesten ut ved i det hele tatt og skrive dette. At dere gidder slik krangling ? har kun giddet og lese ca 5 inlegg og det meste her er påstander fra alle. Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 kanskje du skjønner mer hvis du leser resten av inleggene. du driter deg kanskje ut fordi du poster at det er idiotisk uten at du har lest resten av inleggene, men ikke fordi du poster i seg selv. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 23:13, skrev normal:kanskje du skjønner mer hvis du leser resten av inleggene.du driter deg kanskje ut fordi du poster at det er idiotisk uten at du har lest resten av inleggene, men ikke fordi du poster i seg selv. hvorfor det dette er jo bare svada ? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 23:44, skrev airguard: Quote: Den 2002-12-07 23:13, skrev normal: kanskje du skjønner mer hvis du leser resten av inleggene. du driter deg kanskje ut fordi du poster at det er idiotisk uten at du har lest resten av inleggene, men ikke fordi du poster i seg selv. hvorfor det dette er jo bare svada ? Herregud, hadde du forventet deg noe annet? Det er tross alt snakk om noe så alvorlig som personer med få poster som igjen forteller at de har fått bra service fra en webshop. Dette er en MEGET alvorlig overtredelse og det er en plikt å reagere på denne måten! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det er utrolig hvor naive og ugjennomtenkte folk er når de poster reklame for bedrifter de "bare helt tilfeldig har oppdaget". De har tydeligvis ikke lest stort på forumet her før. Om de hadde det ville de sett at det er mange her som lett aner at det er ugler i mosen og finne offentlig dokumentasjon som underbygger deres mistanke. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Eg har eigentleg sett meg ferdig med heile denne tråden. Men eg må likevel svare når du kjem med direkte feilinformasjon om meg.Eg bur faktisk ikkje på stord. (jada, jada.. StudInc. Eg er sikkert folkeregistrert der. Men det betyr ikkje at eg bur der, heller ikkje at eg fekk pakken tilsendt til ei adresse der). takk for at du gir meg "æren", men det var nok "bigbro" som sjekka ICQ-profilen din.... det var også han som fant ut at du er på fornavn med personer i AGIcom... Quote: Og det er vel ingen som har sagt at webshopen har lager? Eg vil tru at dei fleste sender direkte frå norkom. Noko som også er tilfelle her.Eg må sjølvsagt forklare korleis eg kan vite noko slikt. Ettersom enkelte nok vil konkludere med at eg nødvendigvis må jobbe der.Men det er altså mulig å sende mail til webshoper, og spør om det meste. må seie eg (nok ein gang) er imponert over dine kunnskapar om AGIcom... du har tydlegvis stillt ein del spørsmål.... men sidan du kjenner dei som står bak AGIcom kunne du vel berre tatt ein telefon til ein av dei??? Quote: Eg vil og beklage til Agicom, at eg starta denne tråden. HW.no burde forresten endre fra "webshop erfaringer" til "negativt om webshops".Eg har lese dei fleste innlegga, trur eg. Og eg må seie meg enig med StudInc i at det er svært uvanleg at nokon omtalar ein webshop positivt. Eg burde sjølvsagt ha sjekka dette på førehand. ???? har du lest dei fleste innlegga?? må vel fleire tusen postar!!! og så har du ikkje registrert deg før?? men det er synd at folk ikkje tek seg tid til å poste positive erfaringar... Quote: Med enno litt grundigare tankearbeid, så burde eg kanskje fatta at det kunne vere litt suspekt at eg visste kven eit par av personane bak firmaet var.Er for min del ferdig med denne "diskusjonen" no. Då det nok vil verke mot sin hensikt å fortsette.Eg skjønar godt at ingen frå agicom registrerar seg, og svarar på noko av dette.Beklagar igjen ulemper eg eventuellt måtte ha påført dykk. Jonas Digernes (ansatt i AGIcom) er registrert på forumet som "DIG"... men han har ikkje posta sidan den 12/11, så han er kanksje ikkje så aktiv... (sendte ein privat mld med link til denne tråden) kor lenge har webshopen på AGIcom eksistert? reknar med du veit dette sidan du veit korleis lagerordningen+++ fungerer?? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 kort oppsummering: to _nye_ brukarar (fizban og slime) frå stord registrerer seg samme dag på HW... formålet er å fortelle kor bra AGIcom.no (som heldt til på Stord) er.... det viser seg at fizban og slime er crew på ipx.no der to av eigarane av AGIcom (Anders Helland og Geir-Inge Imsland) er admins, og der AGIcom leverer utstyr... (crewet er foreløpig 8 personer, altså ikkje skremmande mange) hmm... fizban skreiv først: "Som sagt, har eg inga tilknyttning til agicom, utanom det at eg har handla der." så skreiv han: "At eg veit kven som driv butikken er ikkje det same som at eg har noko tilknyttning til den." og til slutt: "Men det er altså mulig å sende mail til webshoper, og spør om det meste." hmm igjen.... når du kjenner personane kan du vel ringe til dei?? PS: slime har posta 1 gang og fizban har 14 postar i denne tråden, og 1 i ein annan..... spesielle interesser??? Lenke til kommentar
fizban Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Gir deg ikkje heilt :smile: Quote: Den 2002-12-08 18:20, skrev StudInc:så skreiv han: "At eg veit kven som driv butikken er ikkje det same som at eg har noko tilknyttning til den." og? Quote: og til slutt: "Men det er altså mulig å sende mail til webshoper, og spør om det meste."hmm igjen.... når du kjenner personane kan du vel ringe til dei?? At eg kjenner dei er vel dine ord. Veit kven dei er, har eg sagt. Ringer ikkje kven som helst. F#¤£, og eg som lova å slutte med heile tråden. Jaja.. skal gi meg NO då.. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 03:31, skrev StudInc:NYTT!!! sjekka sida til AGIcom på nytt.... dei har no fjerna informasjonen om dei ansatte, og erstatta det med organisasjonsnummer og ny besøksadressetydlegvis har noko sett denne posten, og endra dette etter kl 02.00 i natt!! _meget_ useriøst!!! Google er din venn. Gammel versjon kan sees her. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hurtigbufferet til Google. :smile: Flinke mannen. StudInc: Kjør på. :smile: Edit: Huff. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-12 12:08 ] Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Cachen til google viser fleire ting... http://216.239.37.100/search?q=cache:BTpW7...ang_no&ie=UTF-8 henta frå AGIcom sine sider den 13.11.02: "Vi leverer for tiden kun varer på Stord! Webshopen er også under utvikling, derfor vil du kunne finne flere varer etterhvert som tiden går." med andre ord er det _veldig_ nyoppstartet... og bærer preg av å være noko dei har "kokt" saman på kort tid.... henta frå samme dato: "For å kunne ta i bruk denne webshopen må du registrere deg som bruker." typisk problemstilling ved utvikling av webshop, korleis skal ein registrere varer for brukarar som ikkje er registrerte? løysningen skal eg ikkje gi AGIcom, men webshoper der dette er eit krav ville eg vært litt skeptisk til... men det er ikkje så vanskeleg når ein har programmert litt... :wink: "Når du skal bruke webshopen, vil du først legge merke til at det ikke står oppgitt priser. Dette er fordi du skal få et samlet pristilbud etter at du har plukket varene, akkurat slik du gjør i en vanlig webshop. Og fordi vi slipper å oppdatere priser, kan vi holde lavere priser." veit ikkje kva som er meiningen med dette??? uansett korleis dei reknar ut prisen må dei ha individuelt prisede varer.... men det var kanskje for å sikre ein viss avkastning, eller pga tilkoblingen til leverandøren???? legger merke til at fizban kommer på banen igjen etter at eg sendte ein PM til "DIG" (jonas digernes)... kanskje du kan få jobb som pressetalsmann fizban??? :smile: Lenke til kommentar
fizban Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 det ER noko som feilar deg. Måtte ha siste ord? :smile: Kva du har sendt og ikkje sendt anar eg ingenting om. Har ingen planar om noko som helst jobb i agicom. Kanskje du burde få deg jobb i "Rikets tilstand"? Synes og det er litt rart at ein skal trekke det inn som negativt at ein shop har vore dårlegare før :smile: Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 23:58, skrev fizban:det ER noko som feilar deg. Måtte ha siste ord? :smile:Kva du har sendt og ikkje sendt anar eg ingenting om. sidan du ikkje kunne opplyse om når AGIcom start webshopen sin, fant eg vertfall ut litt på eigen hand :smile: men ellers har eg det fint... dessutan viste eg berre til ein ny tilfeldighet når det gjaldt min PM til "DIG"... Quote: Har ingen planar om noko som helst jobb i agicom. kva jobbplanar du har veit eg lite om.. ville berre komme med eit tips... sidan du er godt i gang med jobben... :smile: Quote: Kanskje du burde få deg jobb i "Rikets tilstand"? hmmm... kanskje det?? kan eg sette deg opp som kontaktperson på CV'en?? :smile: skulle hatt eit tlfnr der dei kan nå deg på dagtid, men det finn eg vel... Quote: Synes og det er litt rart at ein skal trekke det inn som negativt at ein shop har vore dårlegare før :smile: etter min meining er webshopen fortsatt under utvikling, kanskje RC1?? når du slepp å logge inn før du handlar skal eg kanskje vurdere det som "final" versjon :smile: men det er sjølvsagt positivt at det skjer forbedringar... Lenke til kommentar
fizban Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Har du nokon gong spurt meg etter når shopen blei starta? Og eventuellt kvifor? Eg anar ikkje når. Men du fann det vel i brønnøysundregisteret? Før meg gjerne opp som referanse. Men som du sikkert har forståelse for så postar eg ikkje telefonnummer public. Ta gjerne kontakt viss du treng det :smile: Men reknar med du klarar å ordne det på andre måtar. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 00:19, skrev fizban:Har du nokon gong spurt meg etter når shopen blei starta? Og eventuellt kvifor? i post nr 86.... kvifor? for å sjå kor lenge det gjekk frå dei starta opp til to brukarer frå samme plass registrert seg på samme forum, samme dag, for å prislove dei.... lenge sidan eg har hatt sannsynlighetsberegning, men det er vel nesten som å vinne i lotto.... :smile: Quote: Eg anar ikkje når. Men du fann det vel i brønnøysundregisteret? har ikkje funnet ut datoen, men eg veit at det var etter den 13.11.02 :smile: (brreg viser berre når bedrifta vart starta.. :smile: ) Quote: Før meg gjerne opp som referanse. Men som du sikkert har forståelse for så postar eg ikkje telefonnummer public. Ta gjerne kontakt viss du treng det :smile: Men reknar med du klarar å ordne det på andre måtar. trur eg har nummeret liggande å slenge ein plass... :smile: (har full forståelse for at du ikkje legg det ut) Lenke til kommentar
2roll Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 23:58, skrev fizban:det ER noko som feilar deg. Måtte ha siste ord? :smile:Kva du har sendt og ikkje sendt anar eg ingenting om.Har ingen planar om noko som helst jobb i agicom.Kanskje du burde få deg jobb i "Rikets tilstand"?Synes og det er litt rart at ein skal trekke det inn som negativt at ein shop har vore dårlegare før :smile: Hehe, hvem er det som SKAL ha siste ord. Du kommer jo bare med svada nå. STUDINC har i det minste argumenter som vedgår saken. Synes det er på sin plass at STUDINC poster sine "tilfeldigheter", de belyser saken. Må si at han har holdt seg skremmende saklig gjennom all drittslengingen. Morsomt å tenke på at hver gang du kommer med usakligheter så bumper du denne tråden, og skader AGICOM ytterligere. Du må være fanklubben fra helv..te. Skift nick, grav deg ned i tide og tenk over at du har dummet deg ut. Sorry! Bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 2roll: takk! *blush* :smile: Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Måtte bare lese gjennom hele tråden :wink: . Fint at dere filtrerer unna slike ting :=) . Og underholdende var dette også ;=) Rene påskekrimmen... Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 remisyv: har du lest splittet personlighet tråden da? :smile: :smile: Der har du flere timers humor :smile: :smile: GoD JuL Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Fanklubben fra helv.. ja. Slike saker, ikke nødvendigvis denne, havner i en uheldig gråsone hvis lokalbefolkningen på et lite sted forteller om sine erfaringer. Moralen for vel være og holde kjeft om webshopper lokalisert nærmere en 50 mil fra bostedsadresse :wink: For og bruke meg selv som et eksempel. Bor på et lite sted. Hadde noen startet opp en databutikk i samme kommunen, ville jeg naturligvis ha prøvd og handle der. Det ville jo være enkelt og stikke bortom og klage personlig hvis det skulle skje noe. Hadde jeg vært veldig fornøyd med handelen, så hadde det vært ekstremt fristene og fortelle om det her. Man bor trossalt i utkanten, så å støtte opp om det lokale næringsliv er en selvfølge. Dette hadde jeg gjort som en ren reflekshandling*, selv om jeg overhodet ikke kjente til eierene personlig.(er ikke så liten plass da!) Hadde jeg gjort noe umoralsk da? NEI. Hadde jeg gjort noe ulovlig da? NEI Hadde det vært snikreklame? NEI. Det hadde i grunn vært nøyaktig det samme som dette: http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...er/vis.php?id=1 eller dette: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=78&replies=26 Men kunne det endt med katastofe/dårlig omtale av firmaet hvis noen hadde funnet ut hvor jeg bodde? JA. Noe og tenke på? *Det jeg sa var en reflekshandling, er ikke lenger det etter og ha lest litt for mange slike poster. Heldigvis finnes det heller ikke databutikker i nærområdet likevel :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå