Gå til innhold

Ny og rask webshop

Anbefalte innlegg

Eg handla nett på http://shop.agicom.no og vart positivt overraska over kor raske og billege dei er. Det gjekk 2 dagar frå eg bestilte til eg fekk vara. Det er bra! (for oss vestlendingar, i alle fall :smile: )

Det står på sida deira at dei utviklar shopen heile tida, og det kan nok vera bra. Litt keisamt å måtte logge inn før ein kan handla.

Har elles berre positive erfaringar med dei

Kan absolutt anbefalast!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare stemme i og si at jeg også har veldig god erfaring med shop.agicom.no, både når det gjelder pris, kundeservice og rask ekspedering. Jeg bestilte sammenskrudd maskin og hadde et par spørsmål som ble raskt og godt besvart. Sånne ting som gir den ekstra lille tryggheten og gode følelsen som man vet å sette pris på når man har handlet en del på nett.

Lenke til kommentar

[urban]: Kan berre svare for meg sjølv. Og eg har inga tilknyttning til butikken.

Men godt poeng :smile:

Skulle gjerne slengt på litt kritikk, for å muligens få det meir truverdig. Men har ikkje opplevd noko å klage på enno...

Lenke til kommentar

Goebbels: Beklagar at eg er ny her :smile:

Men både kjøpet og webshopen er reelle..

Har vore komplettkunde i mange år, men får no omtrent akkurat dei samme varene litt billigare.

Eg kan sjølvsagt ikkje tvinge folk til å handle i samme butikk som meg. Og det var heller ikkje meininga med innlegget.

Det var heller eit tips om kor andre kunne gjere ein god handel. Følg det den som vil.

Lenke til kommentar

Bherserk: Enig der.

Det er ikkje så "!#¤"#¤% vanskelig å teste heller.

Kan jo slenge inn ein bestilling på noko billig. Ein pakke cdr, eller tilsvarande. Som likevel er ei forbruksvare.

Men dei har jo eit poeng då.

Må seie meg enig i at det ser litt suspekt ut. Men med litt tid, vil kanskje "eldre" brukarar av forumet poste noko her. Folk med fleire meldingar :smile:

Ser kanskje betre ut då.

Lenke til kommentar

hmm.........

virkar _meget_ suspekt.... kan ein moderator sjekk ip'en til desse tre?? viss dette er samme person bør han piskes offentlig med spaghetti, og bannes fra HW

fizban: viss du har vore komplett-kunde i mange år, kvifor skiftar du då webshop for å spare 0-20 kr per 1000???? men ellers er det jo snilt av deg å registrere deg her for å opplyse oss om dette... (er du julenissen?)

personleg skiftar eg ikkje til ein ny ukjent webshop for å tjene ein halvliter på ein PC :wink:

PS: eg handlar på microplex, PSdata, komplett og itbutikken... altså ingen favoritt :wink:

Lenke til kommentar

Det hender eg sjekker ut nye webshops.

Har vel handla litt på dei fleste av dei norske.

Men som sagt, mest på komplett.

Og har stort sett vore fornøyd med dei.

Sist eg kjøpte noko, så tok det over 2 veker før dei sendte det. Og ja, det var på lager, i følge weben. Og når den endelig kom så var det ingen rekning med, og posten (i butikk) kunne ikkje levere den til meg.

Godt mulig at dette var posten/butikken sin feil. Dei er SVÆRT tvilsomme.

Men for meg så var det berre irriterande :smile:

Har enno ikkje opplevd noko negativt med agicom.

Men igjen, beklagar så mykje :smile:

Skal huske å ikkje poste noko positivt i framtida.

Lenke til kommentar

Vel..

Kva skal eg seie då?

Om det er ein eller annan måte å "bevise" for dykk at eg ikkje er nokon av dei andre, så er eg open for å prøve det.

Men det er jo sjølvsagt begrensa kor mykje eg giddar å engasjere meg.

Kanskje eg berre får vente litt, og komme tilbake når eg har vore registrert ei stund. Eller posta meir.

Ser no at 1 av dei som har skrive var registrert lenge før meg.. men det er sikkert noko suspekt med det og :smile:

Tenker eg tar kvelden snart.

God betring, og lukke til.

Lenke til kommentar

Quote:

Men igjen, beklagar så mykje :smile:

Skal huske å ikkje poste noko positivt i framtida.

hyggeleg at du skal halde fram på forumet... :wink: gledar meg til å følge med på dine framtidige postar....

tips til agicom: oppgi organisasjonsnummeret på sida... virkar litt meir seriøst då!!

ein artig detalj:

Organisasjonsnummer: 983 800 416

Forretningsadresse: Rustungveien 28

5416 STORD

På adressa "Rustungveien 28" er det registrert:

Helland, Arne

Helland, Britt

Helland, Britt Iren

Helland, Eirik

Anders Helland

Øvre Fjellsmau 7

5018 Bergen

Garasjebedrift?????? Virkar litt tvilsomt at bedrifta er registrert på (tidlegare) heimeadressa til ein av dei ansatte?????

Og kanskje dei ansatte er litt unge??

ANDERS HELLAND

GEIR INGE STRUEN IMSLAND

JONAS T ØWRE DIGERNES

YNGVE SOLÅS NESSE

THOMAS CHR K DAHL

OBS! er ikkje sikker på at dette er personane bak AGIcom, men i følge skattelistene er dette dei einaste personane med desse namna med inntekt i kommunen stord i 2001

PS: offentelege register er ein fin ting :smile:

PPS: eg skal _ikkje_ handle der med det første.....

Endret av Hårek
Fjernet fødselsatoer
Lenke til kommentar

Hva skal man si, 'the proof is in the pudding'. Da jeg handlet visste jeg ikke hvor i landet de holdt til eller hvor gamle de ansatte var. Jeg blir desto mer hyggelig overrasket når det viser seg at agicom, til tross for at det er en liten bedrift med unge ansatte gir meg lavere priser og bedre oppfølging og trygghet enn f.eks Komplett/Norkom og de fleste andre etablerte webshops er i stand til for øyeblikket.

Dersom jeg skulle avskrive dem basert på alder vil det i tillegg være vanskelig å forsvare at folk skal ta meg seriøst i min jobb.

Og jeg valgte å anbefale dem her fordi jeg mener de fortjener god omtale og omsetning slik at jeg kan handle hos dem også i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...