magnus.o Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Heisann! Skulle installere VNC i dag. Lastet det ned og alt var fint. Startet setup-fila, men da får jeg beskjed om at filen c:\windows\system32\iis\javaifxw.exe ikke er der. Hva slags fil er det og hvor kan jeg få tak i den? Jada... har søkt på google, men finner ikke noe annet enn div obskøre warez-sider. Alihendra_ Edit: Rettet skrivefeil Endret 20. februar 2007 av Alihendra_ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Prøy å gå inn på 'legg til/fjern programmer' på kontrollpanelet. Velg windowskomponenter, IIS. Håper dette tryller frem filen. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg prøvde det før jeg la inn posten... Burde nok ha sagt det ja! Men det hjalp altså ikke! Andre gode forslag?? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvilken VNC klient/server er det du prøver å installere? Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 VCN Enterprise Lenke til kommentar
wandreas Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Heisann! Skulle installere VNC i dag. Lastet det ned og alt var fint. Startet setup-fila, men da får jeg beskjed om at filen c:\windows\system32\iis\javaifxw.exe ikke er der. Hva slags fil er det og hvor kan jeg få tak i den? Jada... har søkt på google, men finner ikke noe annet enn div obskøre warez-sider. Alihendra_ Edit: Rettet skrivefeil 7984065[/snapback] Hej! Jag har haft samma problem men komm på en enkel sak! Kom in i system32\iis (efter att du provat installera) och kör support.exe så kommer instalationen att funka! Jag tror att det finns nåt som liknar en "trojan" i detta men det gick ändå. Lycka till! Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå