phex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvordan får jeg XP til å huske innstillinger under ytelsesinnstillinger? F.eks. når jeg skrur av "Animer vinduer ved minimering og maksimering" så går det ikke veldig lang tid før XP automatisk skrur den innstillingen på igjen. Noen som vet Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvordan får jeg XP til å huske innstillinger under ytelsesinnstillinger? F.eks. når jeg skrur av "Animer vinduer ved minimering og maksimering" så går det ikke veldig lang tid før XP automatisk skrur den innstillingen på igjen. Noen som vet 7983937[/snapback] Det må være en feil hos deg. Hvis du setter den til å ikke animere vinduer og klikker OK, så slal jo innstillingen holde seg. Gjelder det bare denne ene innstillingen, eller har du samme problemet i andre innstillinger, f. eks mapper? Lenke til kommentar
phex Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har ikke merket noe spesielt i mapper utenom i "Min datamaskin" som noen ganger plutselig skrur av "Vis i grupper". Lenke til kommentar
phex Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå