phex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er ferdig med å lage et design til en nettside og har igjen å kode nettsiden. Det jeg lurer på er om det lønner seg for meg å lage et Wordpress eller Joomla tema, eller bare vanlig HTML/CSS/PHP (?). Siden skal egentlig ikke oppdateres veldig ofte, og når den oppdateres så kommer det til å være en fast person som gjør det. Her er en link til en tidlig versjon av designet (har ikke tilgang til siste versjon nå): Klikk her! Takk Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville brukt HTML/CSS/PHP og så lite bilder som mulig. Og mest mulig CSS, klasser og slikt. Slik at designet lett kan skiftes.. Lenke til kommentar
phex Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg ville brukt HTML/CSS/PHP og så lite bilder som mulig. Og mest mulig CSS, klasser og slikt. Slik at designet lett kan skiftes.. 7983882[/snapback] Takk for svar. Noen flere som har noen meninger ang. spørsmålet mitt? EDIT: Jeg tror kanskje jeg skal prøve å få noen til å kode nettsiden for meg og har lagt ut en forespørsel under "Stillingsannonser": Søker programmerer til koding av simpel nettside Endret 20. februar 2007 av phex Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Å lage det som et Wordpress-tema er vel ingen bakdel, da wordpress vil fungere greit som en CMS Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Men samtidig vil det vere svært mykje å sette seg inn i for han/ho/dei som skal drifte nettsidene om den skal oppdaterast ein gong i året, evt. aldri Er ikkje alltid det lønner seg med dynamikk og valgmuligheter i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå