En Tiger Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Holahopp. Jeg har byttet ut et GeForce 2 MX 400 med et ATI Radeon 8500LE skjermkort, og jeg håpet endelig på en god og stabil fps i cs. jeg hadde rundt 60-80 før. Counterstrike versjonen har jeg fått fra LAN, men har kjøpt meg min egen cd-key. Jeg tenkte at endelig hadde jeg fått meg et skikkelig skjermkort, og da kunne jeg innstallere cs skikkelig også. Da får jeg de originale lydene også. Men da jeg skulle teste det så lå jeg rundt 30-40 i fps, og i noen ekstreme tilfeller 4-8. Med andre ord, ikke tilfredsstillende. Det går nå glimrende på UT2k3 (det gjorde det ikke før) og da tenkte jeg at jeg kunne prøve D3D, men det gikk heller verre. Jeg har også testet forskjellige oppløsninger med forskjellige grader med detaljer osv. Men ingenting nytter. Det er det samme uansett med maks detaljer på 1024*728 og minst på 640*480. Det har ikke noe med fps_max å gjøre, jeg får 99 hvis jeg står i ro mot en vegg (wee). Noen som vet hva problemet kan være? PS: Jeg har den nyeste driveren (6.13.10.6200, står det ihvertfall på driver information, er fra 12.10.02) Og det hjelper ikke å overklokke kortet... Se resten av speccs på signatur... PPS: Skjermkortet er som nevnt ATI Radeon 8500LE mvh En farlig Tiger :razz: takker for alle svar som er seriøse... _________________ Look behind u!! Oh, sry. To late, I ate u up :razz: AMD T-Bird 850MHz - Thermaltake Superorb Apacer 384 MB SDRam, 100MHz, Cas 3 :sad: WD 120GB 7200RPM, IBM 30GB 7200RPM GeForce 2 Mx-400 32MB Aopen HQ45, Aqua MSI K7T Turbo Urk.. [ Denne Melding var redigert av: En Tiger på 2002-12-06 18:07 ] Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Er det INGEN som vet? :sad: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 prøv opengl? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Det er det jeg bruker hele tiden. (Skrev det :razz:) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 prøvd å reinstallere? det KAN være et tips. jeg sleit med choke etter en installasjon. avinstallerte. og installerte igjen. Choke borte.. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Er ikke choke. Men hjelper reinstallering da? Jeg innstallerte det igår... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 cs er som en gammel bil. det har sjarm.. den gjør ofte som den vil selv.. prøv å reinstaller.. men du. har du retail eller mod? mod er en bedre versjon etter min mening. prøv den. :smile: Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har retail. Så det kan altså hjelpe å laste ned bare cs-moden? Ok, får vel teste det da. Men kan det ha noe å si at jeg satte i 128MB mer RAM, men nå kjører jeg minnehastigheten på 100MHz istedenfor 133, i tillegg til at jeg har satt Cas-latencyen på 3 og ikke 2. Kan det være grunnen? Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå