Gå til innhold

hva bruke penger på i svinesund?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godteri :). Tja, vet ikke helt hva ellers jeg ville kjøpt om jeg hadde vært på den alderen og i Svinesund. Selv ville jeg kjøpt en del kjøttvarer og røyk (for kompiser, røyker ikke selv...) eller noe bilstereo-ting, men har en feeling det ikke er like interessant for deg. DVD'er kanskje (ikke at det er så veldig mye billigere men).

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Godteri :). Tja, vet ikke helt hva ellers jeg ville kjøpt om jeg hadde vært på den alderen og i Svinesund. Selv ville jeg kjøpt en del kjøttvarer og røyk (for kompiser, røyker ikke selv...) eller noe bilstereo-ting, men har en feeling det ikke er like interessant for deg. DVD'er kanskje (ikke at det er så veldig mye billigere men).

7983845[/snapback]

tenker jeg går får 100 gram drugs jeg:) selge til 100 ganger så mye i norge:)

eller bare kjøpe brus og godterrier da!

Lenke til kommentar

Da jeg var 13 og dro til svinesund var det tre ting som stod i hodet på meg: Godis, smugkjøpe røyk uten at mamma og pappa så meg og cola-brett!

Siden jeg har inntrykk av at du er en ikke-røyker, gå for masse godis og cola. Hvis du er ute etter å kjøpe noe sm varer litt lengre, kjøp kule, billige band t-skjorter :w00t:

Lenke til kommentar
må du lage en tråd for hver gang du har litt penger du skal bruke?

Kjøp en haug med godteri, spis til du er alt for mett så kan du sitte der å angre på at du sløste bort penga dine på godteri.

7985008[/snapback]

ja ejg må det dessverre.

50-60 kroner får et brett cola er digg da:) hvor pleier folka og handle på svinesund der? der det er maximat eller hva det heter.

Lenke til kommentar

Det varierer jo hva folk skal det. Du må nesten bare se når du kommer der, det er jo msak og behag. De selger jo sikkert cola på sexshappen også, så du må jo bare se det ann når du kommer, siden du er intressert i å se hva priser det er på ting.

Lenke til kommentar
Det varierer jo hva folk skal det. Du må nesten bare se når du kommer der, det er jo msak og behag. De selger jo sikkert cola på sexshappen også, så du må jo  bare se det ann når du kommer, siden du er intressert i å se hva priser det er på ting.

7985069[/snapback]

ok. tenker jeg kjøper sånn her

fyrverkkeri : 100

godteri, brus i svinesund 300

og på båten bruke 200kroner:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...