F.torres Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg skal ta en tur over til sverige og skal til svinesund lurte på hva jeg skal bruke penger på? har 600 og bruke. kom med seriøse forslag er 13 år. noe nettside som har noe hva de selger der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Svinesund har ingenting kult. Godteri og alkohol, men sistnevnte er du kanskje litt for ung til. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Svinesund har ingenting kult. Godteri og alkohol, men sistnevnte er du kanskje litt for ung til. 7983825[/snapback] ja er det noe i nærheten av svinesund som de selger noe kult? skal vel kjøpe noe fyrverkkeri Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tror reglene på fyrverkeri er blitt strengere i Sverige enn de var før, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Godteri . Tja, vet ikke helt hva ellers jeg ville kjøpt om jeg hadde vært på den alderen og i Svinesund. Selv ville jeg kjøpt en del kjøttvarer og røyk (for kompiser, røyker ikke selv...) eller noe bilstereo-ting, men har en feeling det ikke er like interessant for deg. DVD'er kanskje (ikke at det er så veldig mye billigere men). Endret 20. februar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Godteri . Tja, vet ikke helt hva ellers jeg ville kjøpt om jeg hadde vært på den alderen og i Svinesund. Selv ville jeg kjøpt en del kjøttvarer og røyk (for kompiser, røyker ikke selv...) eller noe bilstereo-ting, men har en feeling det ikke er like interessant for deg. DVD'er kanskje (ikke at det er så veldig mye billigere men). 7983845[/snapback] tenker jeg går får 100 gram drugs jeg:) selge til 100 ganger så mye i norge:) eller bare kjøpe brus og godterrier da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, dop er nok mye billigere i Sverige, ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Paller med Cola er vel det eneste vettige du finner der borte ... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Godteri, alkohol, røyk og snus. Cola-brett er også digg.. Godteri og cola da.. Lenke til kommentar
April Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da jeg var 13 og dro til svinesund var det tre ting som stod i hodet på meg: Godis, smugkjøpe røyk uten at mamma og pappa så meg og cola-brett! Siden jeg har inntrykk av at du er en ikke-røyker, gå for masse godis og cola. Hvis du er ute etter å kjøpe noe sm varer litt lengre, kjøp kule, billige band t-skjorter Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 mhm hvor mye koste et brett med cola der borte? 24 bokser? Lenke til kommentar
April Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det varierer på pris, selv på svinesund. Så det er litt usikkert svar fra min side. Men det er jo bare til å se litt rundt. Du kommer nok over noen billige colaburker før eller siden. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tipper 50-60 kroner.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 må du lage en tråd for hver gang du har litt penger du skal bruke? Kjøp en haug med godteri, spis til du er alt for mett så kan du sitte der å angre på at du sløste bort penga dine på godteri. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 må du lage en tråd for hver gang du har litt penger du skal bruke? Kjøp en haug med godteri, spis til du er alt for mett så kan du sitte der å angre på at du sløste bort penga dine på godteri. 7985008[/snapback] ja ejg må det dessverre. 50-60 kroner får et brett cola er digg da:) hvor pleier folka og handle på svinesund der? der det er maximat eller hva det heter. Lenke til kommentar
April Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det varierer jo hva folk skal det. Du må nesten bare se når du kommer der, det er jo msak og behag. De selger jo sikkert cola på sexshappen også, så du må jo bare se det ann når du kommer, siden du er intressert i å se hva priser det er på ting. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Det varierer jo hva folk skal det. Du må nesten bare se når du kommer der, det er jo msak og behag. De selger jo sikkert cola på sexshappen også, så du må jo bare se det ann når du kommer, siden du er intressert i å se hva priser det er på ting. 7985069[/snapback] ok. tenker jeg kjøper sånn her fyrverkkeri : 100 godteri, brus i svinesund 300 og på båten bruke 200kroner:) Lenke til kommentar
April Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da er jo det i boks! Ha en fin tur da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Da er jo det i boks!Ha en fin tur da 7985109[/snapback] takk takk:) nå kan egentlig denne tråden bare stenges da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå