Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans

maxamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler absolutt ikke om alder. I fjor var Henry 28 år gammel og styret avslo et Barca-bud på £50m. Selv om det har gått ett år skal ikke prisen synke så drastisk. Greit nok at han har vært skadeforfulgt i år, men likevel. Titi har superstjerne-status, på lik linje med Ronaldinho, Kaká og Gerrard. Tenk på hvor utrolig mye Barca tjener på draktsalg og alt det der. I tillegg kan Henry fort bli en suksess der nede og da tjener de ikke bare økonomisk, men også sportslig.

Charlton vil ha £17m for Darren Bent og Henry ser ut til å bli solgt til Barcelona for £16m. Hvor latterlig er det? Men man vet jo at Wenger er i mot overprising, så kanskje det er hans måte å bekjempe dette problemet? :p

Lenke til kommentar

GTFO Blax! Se på trådtittelen, du er uønsket om du bare dropper innom for å slenge dritt.

Ang. salget av Henry fornekter jeg det bastant inntil det står noe på enten Arsenal.com eller Barcelonas hjemmeside.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Oki mensen Jyrgen?

Dere kommer like mye innom United tråden og snakker dritt om United. Så dette må dere tåle! Elsker å terge på meg Gunners fans btw :) men skal slutte... :)

On-topic: Dette hadde jeg egentlig forventet. LEnge siden Henry ble linket til Barca, og siden han ikke gikk ut å sa at dette var tull, så såg jeg dette komme :p

Lenke til kommentar

Dere kommer like mye innom United tråden og snakker dritt om United. Så dette må dere tåle!

Etter det jeg husker, pleier dere og Chelsea supporter å kødde med hverandres tråd. Vi har lite med det å gjøre, jeg er alltid saklig og objektiv i ManU tråd. Så gjør det også her du!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...