invalid_user Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tviler sterkt at Jens signerer en ny avtale neste vår. Tror han stikker til Tyskland og fullfører karrieren der. Jeg synes det er greit at han blir ett år til, for vi trenger rutinen. Men året tror jeg det er best for alle at Lehmann reiser til Tyskland. Han gjør ofte merkelige ingrep, som f. eks. bærturen hans mot Fulham. Dette skjer oftere og oftere nå. Etter Lehmann vil jeg se Craig Gordon i Arsenaldrakt. Folk vil ha Buffon, men jeg tror det er urealistisk. Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tviler sterkt at Jens signerer en ny avtale neste vår. Tror han stikker til Tyskland og fullfører karrieren der. Jeg synes det er greit at han blir ett år til, for vi trenger rutinen. Men året tror jeg det er best for alle at Lehmann reiser til Tyskland. Han gjør ofte merkelige ingrep, som f. eks. bærturen hans mot Fulham. Dette skjer oftere og oftere nå. Etter Lehmann vil jeg se Craig Gordon i Arsenaldrakt. Folk vil ha Buffon, men jeg tror det er urealistisk. 8529420[/snapback] Buffon har vært i lyset lenge, men ser jo ut til at Jens blir en sesong til, og neste år er jo Juve oppe i serie A igjen, så spørs om han gidder å komme til oss da Blir spennede å se hva som skjer videre. Jens har ikke hatt noen like god sesong i år som sist. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hadde jeg vært Wenger hadde jeg gått til anskafelse av Lehmanns landsmann Timo Hildebrand, dritbra keeper, som skal ta over på Tyskland etter Lehmann. Han vil til utlandet etter denne sesongen, når kontrakten hans går ut. Dvs. han er gratis. Endret 4. mai 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Håper bare at vi vinner over Chelsea nå 1-0 atm Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Syns det var en litt merkelig lagoppstilling. Midtbanen består at 4 sentrale midtbanespillere. På grunn av dette var det for lite bredde til å begynne med, men det har kommet seg nå. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg heier på dere, ikke ofte jeg gjør det som United supporter, men nå må dere klare i hvert fall uavgjort! Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Latterlig dømt av dommeren, støttet Chelsea hele veien! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Veldig skuffande resultat med tanke på at vi var 11 mot 10 i ein heil omgang. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vil som Unitedsupporter høflig nok overrekke en takk til Arsenal. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Arsenal nærmer seg seg en avtale med Lukasz Fabianski Syns dette er spennende, men jeg lurer hva som vil skje med Almunia. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Då var i alle fall Fabianski sikra. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jepp, mens Muamba blir Birmingham-spiller på permanent basis i sommer, i følge SkySports. Hadde sansen for gutten, så dette var synd, men det er nok best for hans egen karriere, ettersom han allerede er førstelagsspiller i Birmingham, mens i Arsenal har han Cesc, Gilberto, Diaby, Denílson og Song foran seg i køen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Richards reveals Gunners dream. Hadde ikkje sagt nei til han! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Leste det ja! "I grew up supporting The Gunners." Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Arsenal Poom, Hoyte, Djourou, Senderos, Clichy, Eboué, Cesc, Touré, Hleb, Diaby, Baptista Subs Almunia, Connoly, O'Cearuill, Randall, Gibbs Uhm, spennende lag... Dette lukter dessverre tap lang vei. At Wenger stiller med Poom og gir ham sin første (?) kamp for Arsenal kan tyde på at han forlater oss. Júlio får en siste sjanse til å vise hva han er god for, mens Touré skal spille sentralt sammen med Cesc. Nice, nå får han vel testet skuddfoten litt oftere. Jeg vil også se Connoly, Randall og Gibbs i action i løpet av kampen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Poom har vel komt inn i ein kamp for oss før. Litt rart at Almunia ikkje startar med tanke på at Wenger sa han skulle bruke han. Han er visst ikkje eingong på benken, Mannone er der istadenfor. Merkelegaste lagoppstillinga på lang, lang tid. ^^ Endret 13. mai 2007 av TomWhittaker Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, så nettopp at Almunia ikke var på benken. Det kan tyde på at han enten ble skadet rett før kamp eller at han er ferdig i klubben. Pokker, jeg finner ikke kanal, så jeg får ikke sett sesongens siste kamp. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Samme her. Ingen streams å finne, så eg høyrer på Arsenal TV sin radio. Forskjellen på 3. og 4. plass er forresten £486,000. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De som spilte tydet tydligvis på at de ikke har spilt så mye. Det er de resterende i troppen som ikke har fått no mye spilletid. Nå er alle glade, alle spiller Greit med 4. plassen i år. Det gjenspeiler sesongen ganske greit. Jeg synes personlig at Henrys fravær har vært veldig sunt for Arsenal. Nå vet vi hva skal gjøre uten vår beste spiller. Med han tilbake kjemper vi nok på toppen. Til neste år er alle ett år eldre og et år mer med rutine. Vi blir kun bedre og bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg