Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Tviler sterkt at Jens signerer en ny avtale neste vår. Tror han stikker til Tyskland og fullfører karrieren der. Jeg synes det er greit at han blir ett år til, for vi trenger rutinen. Men året tror jeg det er best for alle at Lehmann reiser til Tyskland. Han gjør ofte merkelige ingrep, som f. eks. bærturen hans mot Fulham. Dette skjer oftere og oftere nå. Etter Lehmann vil jeg se Craig Gordon i Arsenaldrakt. Folk vil ha Buffon, men jeg tror det er urealistisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt at Jens signerer en ny avtale neste vår. Tror han stikker til Tyskland og fullfører karrieren der. Jeg synes det er greit at han blir ett år til, for vi trenger rutinen. Men året tror jeg det er best for alle at Lehmann reiser til Tyskland. Han gjør ofte merkelige ingrep, som f. eks. bærturen hans mot Fulham. Dette skjer oftere og oftere nå. Etter Lehmann vil jeg se Craig Gordon i Arsenaldrakt. Folk vil ha Buffon, men jeg tror det er urealistisk.

8529420[/snapback]

 

Buffon har vært i lyset lenge, men ser jo ut til at Jens blir en sesong til, og neste år er jo Juve oppe i serie A igjen, så spørs om han gidder å komme til oss da :(

 

Blir spennede å se hva som skjer videre. Jens har ikke hatt noen like god sesong i år som sist.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg gått til anskafelse av Lehmanns landsmann Timo Hildebrand, dritbra keeper, som skal ta over på Tyskland etter Lehmann. Han vil til utlandet etter denne sesongen, når kontrakten hans går ut. Dvs. han er gratis. ;)

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Arsenal

Poom, Hoyte, Djourou, Senderos, Clichy, Eboué, Cesc, Touré, Hleb, Diaby, Baptista

Subs

Almunia, Connoly, O'Cearuill, Randall, Gibbs

 

Uhm, spennende lag... Dette lukter dessverre tap lang vei. At Wenger stiller med Poom og gir ham sin første (?) kamp for Arsenal kan tyde på at han forlater oss. Júlio får en siste sjanse til å vise hva han er god for, mens Touré skal spille sentralt sammen med Cesc. Nice, nå får han vel testet skuddfoten litt oftere. Jeg vil også se Connoly, Randall og Gibbs i action i løpet av kampen.

Lenke til kommentar

De som spilte tydet tydligvis på at de ikke har spilt så mye. Det er de resterende i troppen som ikke har fått no mye spilletid. Nå er alle glade, alle spiller :)

 

Greit med 4. plassen i år. Det gjenspeiler sesongen ganske greit.

 

Jeg synes personlig at Henrys fravær har vært veldig sunt for Arsenal. Nå vet vi hva skal gjøre uten vår beste spiller. Med han tilbake kjemper vi nok på toppen. Til neste år er alle ett år eldre og et år mer med rutine. Vi blir kun bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...