Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans

maxamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd med resultatet, men det var grusomt å se Terry gå i bakken. Jeg måtte kikke vekk mange ganger når de filmet close up på han. Håper det går bra :(

8023718[/snapback]

syns synd på terry jeg og. det går bra med han.

syns heller arsenal burte vunnet.

liverpool fan:)

Lenke til kommentar

Kamp mot Reading i morgon, og ein sjanse til å reise oss litt igjen. Som vanlig denne sesongen, er det flust med skadar.

Adebayor, Eboue, Toure (all suspended), Henry (foot), Rosicky (groin), Hoyte (hamstring), Flamini (foot) and Van Persie (foot).

Mi lagoppstilling:

Lehmann

Djourou - Senderos - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Gilberto - Diaby (forutsatt at han er heilt klar. Om ikkje: Ljungberg)

Aliadiere - Baptista

Alternativ:

Lehmann

Djourou - Senderos - Gallas - Clichy

Fabregas - Denilson - Gilberto - Ljungberg

Walcott - Baptista

Lenke til kommentar

Det blir:

Lehmann

Djourou - Gallas - Gilberto © - Clichy

Hleb - Fab - Denílson - Ljungberg

Walcott - Júlio

Senderos på benken. Er Gilberto virkelig et bedre alternativ enn Senderos? Jeg skjønner at han hadde en avgjørende tabbe mot Blackburn, men ellers var han jo ikke så verst. Men men, Gilberto har jo litt stopper-erfaring fra si tid i Mineiro, så vi får se hvordan det vil gå.

Nå må vi utnytte 'Pools poengtap i dag!

Lenke til kommentar

Dårlegare forsvarsjobb enn den Senderos gjorde på Blackburn sitt vinnarmål finn du ikkje. Senderos er OK, men Gilberto meinar eg er eit betre alternativ slik det er i dag med høgrebackane og Kolo ute.

Vi gjorde det unødvendig vanskelig for oss sjølv i dag med sjølvmålet (og det som gjorde at dei i det heile tatt fekk ein corner). Alt i alt synest eg det var ein bra kamp. Baptista og Walcott var livlige på topp, og Ljungberg forbedra seg enda meir frå Blackburn-kampen og ser betre ut enn på lenge. Forsvarsrekka hadde vel grei kontroll stort sett heile kampen, med unntak av eit par anledningar. Gallas var roleg og sikker, likar han mykje betre i midtforsvaret enn som back.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det finnes en del noen medgangssupportere på Arsenal også, men jeg har respekt for dere som er die hards ;)

Og dere var faktisk ikke få som jeg trodde, så jeg er overrasket over at dere ikke skriver mer i tråden deres enn dere gjør, men kanskje det kommer etterhvert? :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Arsenal te æ dør!

Med et slik ungt fremadstormende lag, kommer Arsenal bare til å gjør det bedre og bedre.

Lurer på om Jens blir hos oss til neste år også. Han har jo signert for ett år, men etter det.. Almunia? Shaaban kan bli kjøpt tilbake ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...