czr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 1. omgangen var veldig bra for Arsenal sin del. Sinnsykt moro å se unggutta spille slik det gjør. Det er virkelig stor klasse på det de gjør på banen Lenke til kommentar
czr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synd med resultatet, men det var grusomt å se Terry gå i bakken. Jeg måtte kikke vekk mange ganger når de filmet close up på han. Håper det går bra Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synd med resultatet, men det var grusomt å se Terry gå i bakken. Jeg måtte kikke vekk mange ganger når de filmet close up på han. Håper det går bra 8023718[/snapback] syns synd på terry jeg og. det går bra med han. syns heller arsenal burte vunnet. liverpool fan:) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kamp mot Reading i morgon, og ein sjanse til å reise oss litt igjen. Som vanlig denne sesongen, er det flust med skadar. Adebayor, Eboue, Toure (all suspended), Henry (foot), Rosicky (groin), Hoyte (hamstring), Flamini (foot) and Van Persie (foot). Mi lagoppstilling: Lehmann Djourou - Senderos - Gallas - Clichy Walcott - Fabregas - Gilberto - Diaby (forutsatt at han er heilt klar. Om ikkje: Ljungberg) Aliadiere - Baptista Alternativ: Lehmann Djourou - Senderos - Gallas - Clichy Fabregas - Denilson - Gilberto - Ljungberg Walcott - Baptista Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det blir: Lehmann Djourou - Gallas - Gilberto © - Clichy Hleb - Fab - Denílson - Ljungberg Walcott - Júlio Senderos på benken. Er Gilberto virkelig et bedre alternativ enn Senderos? Jeg skjønner at han hadde en avgjørende tabbe mot Blackburn, men ellers var han jo ikke så verst. Men men, Gilberto har jo litt stopper-erfaring fra si tid i Mineiro, så vi får se hvordan det vil gå. Nå må vi utnytte 'Pools poengtap i dag! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gilberto er eit betre alternativ enn Senderos. Lagoppstillinga ser bra ut, har trua no. ^^ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Han er nok raskere enn Senderos, men sier du det pga. Senderos' tabbe mot Blackburn (okey, han har vel hatt flere tabber i tidligere kamper)? Jeg mener at Bennis mål var like mye Gils feil som Phils. Blir spennende å se hvordan Theo klarer seg på topp. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dårlegare forsvarsjobb enn den Senderos gjorde på Blackburn sitt vinnarmål finn du ikkje. Senderos er OK, men Gilberto meinar eg er eit betre alternativ slik det er i dag med høgrebackane og Kolo ute. Vi gjorde det unødvendig vanskelig for oss sjølv i dag med sjølvmålet (og det som gjorde at dei i det heile tatt fekk ein corner). Alt i alt synest eg det var ein bra kamp. Baptista og Walcott var livlige på topp, og Ljungberg forbedra seg enda meir frå Blackburn-kampen og ser betre ut enn på lenge. Forsvarsrekka hadde vel grei kontroll stort sett heile kampen, med unntak av eit par anledningar. Gallas var roleg og sikker, likar han mykje betre i midtforsvaret enn som back. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Arsenal Fan her ja! A Real Gooner Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Sorry mann, men tror ikke det er lov med bilde i signatur Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det virker ikke som det er så mange av dere Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det virker ikke som det er så mange av dere 8522145[/snapback] Kvalitet over Kvantitet Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Heller få, trofaste enn mange, ulojale Altfor mange medgangssupporter i andre klubber Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det finnes en del noen medgangssupportere på Arsenal også, men jeg har respekt for dere som er die hards Og dere var faktisk ikke så få som jeg trodde, så jeg er overrasket over at dere ikke skriver mer i tråden deres enn dere gjør, men kanskje det kommer etterhvert? Endret 2. mai 2007 av Benitez Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vi går gjennom generasjonskrift og har ikke vunnet noe på to år, det er noe som medgangssupportere ikke tåler og har forlatt oss etter CLfinal mot Barca. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Arsenal te æ dør! Med et slik ungt fremadstormende lag, kommer Arsenal bare til å gjør det bedre og bedre. Lurer på om Jens blir hos oss til neste år også. Han har jo signert for ett år, men etter det.. Almunia? Shaaban kan bli kjøpt tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg