Atald Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Utrolig artig, og ikke minst sann kommentar. Jepp, jeg er iallfall. Samme brukernavn der som her. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Cesc er konge, lo da han kom med kommentaren om Hughes og Barca Ja, bytt trådtittelen. Forresten er noen her medlem i gunners.no? 9298342[/snapback] Jeg jobber på en måte med saken men blir bare ikke godkjent Ehm, Ja tråd navnet er litt vanskelig å skifte jeg har spurt trådstarter men han er ikke aktiv her på forumet. Kan en Moderator gjøre det eller må vi starte en helt ny tråD? Endret 17. august 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
Teds Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kunne jo vørt greit å starte en helt fresh tråd med litt mer regler og kos. Er medlem i The Gunners Post, men har ikke somset meg til å registrere meg på Gunners.no 2-1 seier til Arsenal mot Blackburn nå. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Noen forslagg til nytt tråd navn og regler? Det første folk ser i denne tråden er: "jeg lurte om det var mange Arsenalfans. skriv hvis du er Arsenalfans hva synes dere om kveldens kamp mot PSV?" Ikke serlig interesant- Måtte bare legge inn denne: Arsenal are about to play Tottenham and Bergkamp told the rest of the Arsenal team to take the afternoon off as he will take them on on his own. The Arsenal boys thanked him and went off to the pub. Ray Parlour bought the first round beers for everyone, orange juice for Tony Adams and they switched on teletext to follow progress. 26th minute 1-0 to Arsenal, scorer Bergkamp. Second half starts, (Tony's on his 14th orange juice) and teletext comes up with 91st minute, 1-1, scorer Rebrov. The game ended 1-1. When Bergkamp got back to the pub the boys asked him how he could only manage a draw against Tottenham and he replied "Sorry lads I got sent off in the 46th minute". Endret 17. august 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg synes trådstarter skal lage en bedre førstetråd. Mye mer info, Legge inn terminlista, eller kampene som er blitt spilt. Tabellen hadde vært fint og hatt med. Se på min tråd om Real Madrid,ikke for å skryte, men slik synes jeg en skikkelig fan tråd skal se ut. Hadde blitt litt mer interessant da. Som dere sikkert har forstått, så er jeg både Arsenal og Real Madrid fan. Er medlem i Gunners.no og i RealMadrid.no. Elsker GunnersPost, genialt blad, men masse bra info, og skriv om forskjellig mvh. Fredrik PS: Synes tråden kan hete "Supportertråden for The Gunners" Endret 17. august 2007 av The_dark_lord Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Prøver å få tak i trådstarter, men han er ikke så aktiv på forumet, Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Prøver å få tak i trådstarter, men han er ikke så aktiv på forumet, 9303995[/snapback] Synes det er dårlig å opprette en tråd, som ikke ligner en fan tråd engang, så og ikke være på den i det hele tatt. Kan godt åpne en ny supportertråd, hvis noen er interessert i en ny tråd, som ligner mer en supportertråd. Vil vel ligne en del på Real Madrid tråden. Eller vil gå i ca. samme retning. Noen som er interessert i det? mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Prøver å få tak i trådstarter, men han er ikke så aktiv på forumet, 9303995[/snapback] Synes det er dårlig å opprette en tråd, som ikke ligner en fan tråd engang, så og ikke være på den i det hele tatt. Kan godt åpne en ny supportertråd, hvis noen er interessert i en ny tråd, som ligner mer en supportertråd. Vil vel ligne en del på Real Madrid tråden. Eller vil gå i ca. samme retning. Noen som er interessert i det? mvh. Fredrik 9304039[/snapback] Det høres bra ut syntes jeg. Jeg kan godt være med å dekke over kampenen Arsenal vil spille(som jeg har gjort i det siste bare litt mer detaljert.) Hva skulle eventuelt denne tråden hete? Men skulle gjerne høre noen andre sin mening før vi starter en ny tråd. Endret 17. august 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 "Supportertråd for The Gunners" siden Arsenal har en annen betydning. Som våpenlager! Er åpen for flere forslag, men det er mitt da! Ja, hva sier folk her til å starte en ny en? HVis jeg skal lage, eventuelt se i Real Madrid tråden min, og se hvordan den sånn ca. vil bli da! Noe ala den stilen! mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 gjør det,bare gjør det 9304107[/snapback] Ikke no forslag til navn? Da blir det vel Supportertråd for the gunners, Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ok, jeg begynner å lage en nå. Kan ta litt tid, men det er vært det. Jeg setter pris på at du holder oversikt over kampene Noobish_Geek, er bra om du fortsetter sånn mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Teds Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En ny tråd, det trengs! Kan godt hjelpe til med å holde den oppdatert. Hva med: "Arsenal - Proud to be a Gooner!" Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En ny tråd, det trengs! Kan godt hjelpe til med å holde den oppdatert. Hva med: "Arsenal - Proud to be a Gooner!" 9304257[/snapback] Sounds good. Hva mener du The_dark_lord var dette navnet bedre? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg