Tiresias Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har en ASUS CDRW 4816A (48X-brenner) med Nero programvare. Jeg har forsøkt å brenne MMORE 48X silver plater med denne men får kun til å brenne disse med 16X på ASUS-brenneren. Jeg har prøvd dem i en annen 40X-brenner og fikk da til å brenne med 40X hastighet. Dette er sannsynligvis kompatibilitetsproblemer mellom ASUS-brenneren og MMORE 48X-platene. Jeg har prøvd å finne update til Flash-BIOS'en til brenneren på ASUS sine hjemmesider, men finner det ikke. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Kjøp Verbatim og TDK-plater :smile: Nei, jeg vet ikke jeg... du får nesten bare prøve deg fram til du finner noen plater som funker bra. Har selv en Asus 40x brenner, jeg bruker bare Verbatim og TDK. Hadde noen andre 48x plater som jeg bare fikk 32x på, husker ikke navnet på de. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 jeg hadde samme problem, var bare at brenneren ikke klarte og brenne fortere en 16x på de cdene selv om de var 40x. Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har Asus CRW-4012A og samme situasjon som de to over, min brenner bare i 32x på enkelte CD-merker. Ellers er det en feilfri brenner, klikker aldri. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Min Plextor 40x har ingen problemer med å brenne MMore 48x med 40x, men klarer ikke mer enn 32x med Verbatim 48x. Du må ganske enkelt prøve deg fram og finne det som gir best resultat med din brenner. Et godt utgangspunkt er å se på hva produsenten anbefaler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Tiresias skrev (2002-12-06 00:12):Jeg har prøvd å finne update til Flash-BIOS'en til brenneren på ASUS sine hjemmesider, men finner det ikke. Noen som har forslag? http://www.asus.com.tw/support/download/it...lName=CRW-4816A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå