DaXoN Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hjelp ^^ jeg har bestilt skitels men har ikke penger på kortet betyr Money order / Cashier's check at jeg får regning i posten sammen med godisen ? eller:S Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kan du ikke bare bruke Bestille snop over nettet tråden? Cashier's check er er ikke noe DU får som regninger med posten, det er vel noe du sender til dem. Cashier's_check Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er veldig sjeldent at man får regning i posten når man kjøper ting fra Usa. Du får sende en mail til dem og prøve å forklare hva som har skjedd. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Det er veldig sjeldent at man får regning i posten når man kjøper ting fra Usa. Du får sende en mail til dem og prøve å forklare hva som har skjedd. 7984548[/snapback] ^^ ups vel jeg får vel bare vente på penger på kortet før jeg confirmer kjøpet da :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå