Disable Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Holder nå på med 1året (studiespesialiserende) på VGS og har begynt å tenke videre. Jeg går nå under "kunnskapsløfte" og neste år må jeg velge meg programmområde og programmfag. Valgene jeg vil ta VG2 VG3 R1 R2 Fysikk 1 Fysikk 2 Kjemi 1 Kjemi 2 Da mangler jeg 3 timer på kravet om 90timer i løpet av 3 år.. Jeg tenker på å ta IKT 1 som privatist, for å fylle dette kravet. Noen som har gjort dette? Vet hvordan dette vil fungere? Eventuelle andre fag jeg burde ta? Det neste spørsmålet er, Hva kan jeg bli med denne utdanningen? Jeg vet jeg vil ta videre utdanning i Bergen eller Trondheim. Men hva er spørsmålet. Noen gode forslag? MVH. Gunnstein Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Siden du får generell studiekompetanse og matte, fysikk og kjemi har du tilgang til et veldig brett utvalg av videre studier. gå inn på NTNU sine nettsider og klikk på studier. bare titt gjennom listen og les om det du syns er interresant. med dine valg skal du kunne komme inn på det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå