Melvin Snerken Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Heisann! Jeg bruker denne pakken som jeg kjøpte fra psdata.. men jeg har et problem.. Nettet detter ut hele tiden.. Flere ganger om dagen med den USB-tingen.. Det ble bedre da jeg sluttet å bruke den forlengeren til usben, men det er der fordet om.. Det kommer slik "Tilkoblet med begrenset tilgang" så må jeg ta usben ut og inn koble opp på nytt. Eller ta sånn reparer ting i Vista.. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
streeter Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Prøv å installer nyeste firmware på routeren. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ok, Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
streeter Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Her er en brukbar guide. Endret 20. februar 2007 av streeter Lenke til kommentar
miXer Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 har du prøvd å koble til det trådløse nettverket med et annet trådløst kort enn dongelen du bruker? detter det trådløse ut da å? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Tenkte litt på det, og prøve med en annen maskin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå