YkseN Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] Mdf platere vet ike pris på det men tror ike det er så veldig dyrt Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] Mdf platere vet ike pris på det men tror ike det er så veldig dyrt 7987615[/snapback] flott, hvor får jeg da tak i disse platene? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MDF får du hos hvilken som helst byggvareforretning samt snekkerverksteder. Skulle si seg selv egentlig Snakk med et snekkerverksted om du er usikker på bygginga så får du sikkert hjelp til å sule sammen ei kasse, det skulle ikke koste allverden. Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vil anbefale deg å skifte tittelen din... Henger ikke litt sammen med det du spør etter, eller ihvertfall misvisende... just a friendy suggestion Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Vil anbefale deg å skifte tittelen din... Henger ikke litt sammen med det du spør etter, eller ihvertfall misvisende...just a friendy suggestion 7990918[/snapback] veit, men d bare ble sånn, måtte gjøre d i et friminutt:P så ringte klokka, osv, tenk deg resten sjøl;) Lenke til kommentar
icer Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe, kjenner\kjente til problemet Lenke til kommentar
rtbuggie Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 mdf plater koster vel 500kr +-.. en plate holder KANSKJE til 2 kasser for noen 15" elementer tror jeg.. -Rtbuggie Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 mdf plater koster vel 500kr +-.. en plate holder KANSKJE til 2 kasser for noen 15" elementer tror jeg.. -Rtbuggie 8013804[/snapback] vakkert, sant d er billigere aa lage kasse selv en aa kjope en? Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du slipper jo å betale noen for å lage den for deg da. Så det er vel forsåvidt sant at det er billigere å lage selv Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] er du lur så laster du ned et program som heter MDSbox. Der kan du regne ut hvor stor kassa må være.. du trenger bare å legge inn noen mål av subbene så får du opp lengde og div på kassa.. jeg gjorde det med den kassa jeg bygde og jeg ble MEKTIG imponert over hvor bra det ble.. Endret 25. februar 2007 av Zaniac Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] er du lur så laster du ned et program som heter MDSbox. Der kan du regne ut hvor stor kassa må være.. du trenger bare å legge inn noen mål av subbene så får du opp lengde og div på kassa.. jeg gjorde det med den kassa jeg bygde og jeg ble MEKTIG imponert over hvor bra det ble.. 8019242[/snapback] jaha? å hvor finner jeg dette såkalt MDSbox da? Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] er du lur så laster du ned et program som heter MDSbox. Der kan du regne ut hvor stor kassa må være.. du trenger bare å legge inn noen mål av subbene så får du opp lengde og div på kassa.. jeg gjorde det med den kassa jeg bygde og jeg ble MEKTIG imponert over hvor bra det ble.. 8019242[/snapback] jaha? å hvor finner jeg dette såkalt MDSbox da? 8028636[/snapback] hvis du har et nedlastings program så kan du mest sannsynlig laste det ned derfra.. eller du kan jeg kan sende det til deg via e-post.. send mail via PM.. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] det finnes jo ferdige kasser til fornuftig pris..? eller skal du ha spesialbygget? ta en titt på denne... http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=1155 Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 hvilket tre verk bør jeg bruke når jeg lager en subwoofer kasse? hvilken pris bir det på? 7983530[/snapback] det finnes jo ferdige kasser til fornuftig pris..? eller skal du ha spesialbygget? ta en titt på denne... http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=1155 8171448[/snapback] vil lage dei sjøl, spara masse penga til beire høgtalara osv med sånne ting, skjønna:P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå