Gå til innhold

Forslag: Worklogs & Showcase for programmering

Interessert i en 'Worklogs og showcase' innenfor programmering?  

65 stemmer

1. 1. Interessert i en 'Worklogs og showcase' innenfor programmering?

• Ja
      52
    • Nei
      3
    • Vet ikke
      10

Anbefalte innlegg

Hei.

I Forum > Bil og motor > Bil er det en kategori som heter Worklogs og showcase.

Det er mange som har prosjekter på gang her også. Jeg bare lurte på om det var interesse for en 'Worklogs og showcase' innenfor programmering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Admin må gjerne opprette en sånn poll på de andre programmeringsforumene her inne også hvis han vil ;)

Føler at det ikke er så veldig mange her inne på Generell/annen programmering i forhold til de andre delforumene.

Endret av kimla
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

For en god stund tilbake ble det gjort en undersøkelse bland folkene på programmerings forumet som konkluderte med god margin (95% ja) at dette var en god ide med en 'Worklogs og showcase' for programmerere.

For alle de som driver med programmering er forskjellige prosjekter en del av hverdagen enten de er små eller store. Grunnet det store spekteret i underforumene fra web-design til assembly ville jeg tro at det ville bli et av de mest spennende Worklogs og showcase forumene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Måten vi har det i datadelen er helt klart den mest ryddigste av de to metodene. Kanskje med hell kunne også bilforumets showcase blitt endret på den måten.

Uansett så er det etter min mening den mest oversiktlige måten man kan organisere en showcase på blant de nevnte metoder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...