Clerion Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei. Dama er nå i venezuela og jeg tenker å møte henne når de kommer av flyet derfra. Hvordan gjør jeg dette? Jeg kan jo ikke gå igjennom sikkerhetskontroll og alt bare for dette? Noe slag mottak i ankomsthalle som gjør dette lettvint eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Ankomsthallen har vel vanligvis ikke noe sikkerhetskontroll? Der kan vel alle ferdes fritt tror jeg. Hun må vel bare gjennom tollen eller noe så kan du stå rett der og gi henne en stor god bamseklem i det ho kommer gjennom tollen. Ankomsthallen, kart -> Bare trykk på Terminal Ankomst rett over der. Endret 20. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tror ikke du kommer deg helt inn til flyutgangen, hvis det var planen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det var det jeg og skrev, men han kan vel ta henne i mot rett etter tollen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jepp. Ihvertfall etter at hun har gått opp trappen/heisen. Kanskje før. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Baggage claim hallen er vel vanligvis der man får møte folk... evt etter tollkontrollen hvis hun kommer fra utlandet. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Etter tollkontrollen når det er internasjonale turer, mens innenlands turer er det vel baggage claim området du kan møtes, tror jeg. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Okei Ålreit, da får jeg vel slenge meg på a etter tollen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå