Xenphon Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg satte pc'en min tilbake til hvordan jeg fikk den, men alt fungerte ikke lenger. Jeg får ikke kommet meg inn på den eksterne hdd'en min. Dette er harddisken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322613 Dette er det som skjer når jeg prøver å gå inn på den: http://img62.imageshack.us/img62/8519/bildews7.png Noen som kan hjelpe meg? Endret 20. februar 2007 av Xenphon Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ser ut til at du bare må formatere den skikkelig. har du sjekket maskinen for spyware/hacktools/rootkit? men for å formatere: Høyreklikk "Min datamaskin" velg Behandle. klikk Diskbehandling fin din eksterne disk i listen og høyreklikk og velg Formater. for at alt ska slettes skikkelig IKKE velg hurtig. prøv etter dette. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ser ut til at du bare må formatere den skikkelig. har du sjekket maskinen for spyware/hacktools/rootkit? men for å formatere: Høyreklikk "Min datamaskin" velg Behandle. klikk Diskbehandling fin din eksterne disk i listen og høyreklikk og velg Formater. for at alt ska slettes skikkelig IKKE velg hurtig. prøv etter dette. 7984269[/snapback] NEI! Forskjellen på hurtig og vanlig format er ikke at noe blir fjernet, men om den sjekker disken for feil eller ikke. INGENTING blir fjernet ved vanlig formatering. ALT kan hentes frem igjen. Pekere og sånt til filer som blir borte bare, og dermed blir disken annsett som tom av OS. Når det gjelder problemet til trådstarter; har du hatt data tidligere på disken som du har kryptert eller noe? Kan virke som den spør etter krypteringsprogrammet i så tilfelle.. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du satte maskinen tilbake sier du. Med My book tilkoplet under tilbakestillingen vil endringer gjelder på status som var. Nye enheter kan få problemer. Hvis du ser på E:\ ,så står det som My book CD. Det er noe som er kokos der. Kople fra disken din, gjøre kontroll på enhetene, bokstaver, for så å kontrollere My book. Få håpe at tilbake stilling har ikke skrevet noe på disken din som åpenbart oppfattes som noe annet nå. Gi bokstav/forandre til en langt ut i lista for å ikke komme i konflikt, med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå