Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har kjøpt meg ny pc med integrert lydkort. Hovedkortet er et Gigabyte GA-945P-S3 og lydkortet er et Realtek HD Audio Output ifølge dxdiag. Jeg vet ikke det fulle navnet, men problemet er at micen ikke funker. Jeg har fikset setupen i VT slik den skal være og micen er ikke mute'et. Jeg trenger hjelp Noen tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har du fikset settupen i Kontrollpanel > Lyder og Enheter da? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Jepp, den står på det den skal være. Tror jeg hvertfall Stemmeinnspilling - Standardenhet - Realtek HD digital input Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har du koble til micen i digital input? det høres ikke riktig ut Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har koblet til i micwn "utgangen" bak. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ergo, ikke bruk "digital input". Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Byttet til: Stemmeinnspilling - Standardenhet - Realtek HD Audio input Dette funker heller ikke Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Prøv å se om det virker i teamspeak( virker den i andre programmer?) Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har kjørt en maskinvare test i Windows. Den viser at jeg ikke har noe lyd, men det er pcen, testet micen med en annen pc idag. Virket fint. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du har lagt inn alt av drivere iks? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ganske sikker på det, kan legge inn hovedkort driverne på nytt.. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Sjekk om micen fungerer i Lydinnspilling, evt. sjekk i enhetsbehandling at alle drivere er lagt inn korrekt (mao. ingen gule varseltegn der) Realtek har vel et eget program som skal ligge på oppgavelinjen (en oransje høyttaler) sjekk innstillingene der, man kan manuelt velge hvilke innganger man vil bruke til hva der. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ingen feil i enhetsbehandling, og Realtek innstillingene er riktig. Rød/lilla farge = mic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå