Gå til innhold

RYKTE (igjen): MGS4 til XBOX 360?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  aoottis24 skrev:
syns mgs skal  holde seg til sony som de har gjort .  blir jo nesten feil og spille det på en xbox . akkurat som ingen her som ville spilt halo feks på playstation .

7985071[/snapback]

MGS var vel først på Nintendo, så på PS1, så på PS2, så kom MGS2 til xbox, osv osv.

Lenke til kommentar

Jeg blir veldig overrasket hvis ikke MGS4 dukker opp til boxen etterhvert. For lenge, lenge siden, da folk fremdeles halvveis trodde Sonys snakk om hvordan PS3en gruste x360 på ytelse, skapte Kojima furore da han nevnte i et intervju at det hypotetisk sett ikke ville være noe problem å mekke MGS4 til boxen. Det koster sikkert litt cash, men sammenlignet med de totale utviklingskostnadene for spillet, kan det ikke være snakk om mye. Jeg vet ihvertfall at jeg hadde vært villig til å øke utgiftene med anslagsvis 5-10% for å tredoble størrelsen på kundegruppen min, med mindre Sony la en saftig eksklusivitetsavtale på bordet...

Lenke til kommentar

Om MGS4 kommer til Xbox 360 så kan jeg endelig kanskje få banket inn litt interesse til å spille de andre spillene i serien, med skinnende grafikk, o.l. Er veldig interessesrt i designen, historien, gameplayet, osv. i serien generelt; har to spill (Substance og Twin Snakes), men de blir aldri spilt. Prøver litt, men må fort hoppe over til noe annet :dontgetit:

Såå.. håper inderlig på MGS til 360.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
  Toreal skrev:
Hideo har sagt flere ganger at han ønsker seg 50gb blu ray til MGS4. Hadde blitt litt mange dvder på xbox 360...

7984178[/snapback]

mener det var fordi da kunne han ha mye bedre lydkvalitet, som jo tar mye mer plass. han villa ha mer frihet angående slikt. om det er noe som må ofres for å få det på 360 så er det en liten pris å betale synes jeg :p

Lenke til kommentar

Vel, det virker da som om de har fått plass til Mass Effect på en, eller et respektabelt antall DVDer. Og i forhold til det blir jo MGS4 og de fleste andre spill noen småfisker med tanke på innhold, så jeg kan ikke skjønne annet enn at det skal gå bra med tanke på plass :)

Lenke til kommentar
  Tøffli skrev:
Vel, det virker da som om de har fått plass til Mass Effect på en, eller et respektabelt antall DVDer. Og i forhold til det blir jo MGS4 og de fleste andre spill noen småfisker med tanke på innhold, så jeg kan ikke skjønne annet enn at det skal gå bra med tanke på plass  :)

7993877[/snapback]

akkurat!

å fylle en blu-ray disk med bare gameplay content er neppe mulig med det første :p

tipper de bare gir faen i å komprimere ting :p

Lenke til kommentar

Jeg elsker lange filmer og dialoger i spill, og det er mange som mener det samme. Man får historien mye bedre fortalt og vist,+ at man får lov til å spille mye også. Ren blanding av disse 2 er jo helt herlig! Ja takk til 10 timer med filmsekvenser og 50 timer gameplay :D

MGS 4 blir nok Ps3 exclusive skal vi se. Sony vet hvor stort dette er!

Lenke til kommentar

Om MGS4 blir PS3 eksklusiv er nok ikkje berre opp til Sony. Det er jo Konami som eig det. Og Sony såvidt eg veit, eig ikkje Konami.

Forøvrig, Sony veit nok at dette er ein tittel som pushar hardware, og vil nok gjere sitt yttersta for å beholde den for seg sjølv. Men det spørs jo om avtalen dei evt tilbyr Konami er lukrativ nok, til at det lønar seg å berre gi spelet ut på ein plattform.

Rein gjetning :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt så mye imot om MS åpnet $$$ sekken sin og tilbød dem en avtale de ikke kan si nei til, for å få MGS4 på X360.. :D

Ville nok vært ganske lønnsomt for dem og, siden det p.d.d. er over 6 ganger så mange som har X360, iforhold til hvor mange som har PS3.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
  dark by design skrev:
Men, det kan jo tenkjast at Konami tenker slik: Å selge eit spel som kostar, tja, 20-30 millionar dollar å utvikla (?) - til ein installed base på ca 2-3, kansje 4 millionar konsollar (avhengig av kor bra PS3 gjer det no framover) og kor mange av alle PS3 eigarane som er intressert i MGS4.

Det kan veldig fort, bli veldig dyrt. Utenom hvis SONY subsidierar spelet noko heilt sinnsvakt då.

7983355[/snapback]

Regner med at det ikke blir full stopp av salg av PS3-konsoller i Japan, og USA idag, og at PS3 fremdeles vil bli lansert på markedet i Europa. :)

Og at det derfor vil være veldig mange ganger flere potensielle kunder når MGS4 kommer, dette er ikke ett launchspill. :-/

Personlig tviler jeg litt på at det kommer til 360, hovedgrunnen er at det var Sony som annonserte MGS-film først, og ikke filmselskapene som skal lage filmene som riktignok Sony eier. :-/

Tipper at Sony og Konami har en liten side-deal på film-intektene.

(Hollywood er PS3's spill-trojan, og ikke omvendt.. :p)

Jeg har egentlig alltid likt måten Konami har laget MGS porter til andre system, at de har holdt seg på lead SKU, for så å få helt andre historie-elementer på den andre konsollen, slik at du kanskje vil kjøpe den på en annen konsoll også. :)

Vi får se, Konami har avkreftet det ryktet hver eneste gang det kom ut så langt, men man vet aldri.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...