Rex_Rodney Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei.. lurer på om noen vet hvorfor jeg ikke hører meg selv i høytalerne når jeg prater i mic på windows, mikrofonen virker , ser det på veiviseren.. Sjekket at mic ikke var dempet i volumkontroll og så vidt jeg så så var den ikke det? over msn så hører folk hva jeg sier.. noen som har svaret? Endret 20. februar 2007 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvorfor skal du høre deg selv? Ingen har på så de hører seg selv når de prater i mikrofonen , men om du absolutt vil det, så skru av "Mute mic" i lydmikseren. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hvorfor skal du høre deg selv? Ingen har på så de hører seg selv når de prater i mikrofonen , men om du absolutt vil det, så skru av "Mute mic" i lydmikseren. 7983341[/snapback] Hehe, nei er ikke at jeg skal høre på meg selv, irriterer meg bare over at jeg ikke får det til... hvis du tenker på mutemic på kontrollpanel -> lyd , så finner jeg ikke no mutemic no sted der.. Endret 20. februar 2007 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kontrollpanel -> Lyd -> Avansert -> Alternativer -> Egenskaper -> marker "microphone" -> Ok Fjern demp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå