Gå til innhold

Tusenfrydere kom her!

specnaz91

Anbefalte innlegg

Er det noen her som skal jobbe på Tusenfryd i sommer? Hvis dere skal så skriv det her, eventuelt hvilken avdeling. Skal på dybdeintervju imorgen, tror det går som smurt, G i alt og 6 i norsk muntlig.

Si ifra hvis noen av dere skal jobbe på Tusenfryd, evt. skal på dybdeintervju eller noe i den dur.

Så har man en liten oversikt over diskusjon.no`s tusenfrydere :cool:

Avdeling: Restaurant

Hadde lyst på Butikk, men neida så ble jeg sendt til restaurant, gjør ikke noe, bare jeg tjener :).

Timelønnen er 64 kroner by the way, litt lite i forhold til andre sommerjobber, men på tusenfryd har man det gøy, ikkesant? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søstra mi har jobbet der, hun sa at det var slit, men jobb er som regel slit. Men jeg har jobbet en uke i ICA som arbeidsuke hvor alle i 10 skulle jobbe i en uke hos en arbeidsgiver uten lønn, det var den verste jobben, lageret luktet dritt osv..

Tusenfryd er sikkert bedre, det var enten tusenfryd eller ICA, men man må igjennom det meste for å forstå hvordan andre har det :). Universal man :p

Lenke til kommentar

*Plomma humrer godt for seg selv*

Det er bare idioter som søker jobb på Tusenfryd.

Man er enda større idiot hvis man tror det skal bli morsomt.

Av alle steder man kan ha sommer jobb må Tusenfryd være det dårligste. Slavedrivere og bare slitsomme kunder. Er du smart mlter du opp på dybdeintervjuet med kun bokseren på, og den har du over hodet.

Lenke til kommentar
Men jeg har jobbet en uke i ICA som arbeidsuke hvor alle i 10 skulle jobbe i en uke hos en arbeidsgiver uten lønn, det var den verste jobben, lageret luktet dritt osv..

Arbeidsuke er the shit. I 8. jobbet jeg hos Amobil.no, i 9. hos Dolly Dimple's og i 10. hos et data firma i Oslo, hvor vi fikk 3000spenn hver for en uke med skikkelig dritt jobb D:

Lenke til kommentar
Men jeg har jobbet en uke i ICA som arbeidsuke hvor alle i 10 skulle jobbe i en uke hos en arbeidsgiver uten lønn, det var den verste jobben, lageret luktet dritt osv..

Arbeidsuke er the shit. I 8. jobbet jeg hos Amobil.no, i 9. hos Dolly Dimple's og i 10. hos et data firma i Oslo, hvor vi fikk 3000spenn hver for en uke med skikkelig dritt jobb D:

7983910[/snapback]

Hvis du fikk penger så kan du ikke akkurat klage. Arbeidsuken er ikke ment å være betalt. Jeg fikk ikke en dritt de tre gangene jeg var i arbeidsuke. Pris deg lykkelig for at du fikk 3000kr.

Lenke til kommentar

Jeg vet dette blir OT, men søk heller på Posten. Jeg startet med sommerjobb der og tjente 129 timen på lørdagene og 105 i hverdagene.

Jeg er nå lørdagsvikar og har vært det siden 5 juli, og tjener 129 timen pluss 200 timen etter 13.50. Med andre ord, du tjener fett for relativt lite jobb og du er ferdig 14.00 ;)

Vet ingenting om Tusenfryd, har ikke vært der en gang :p

Lenke til kommentar
Jeg vet dette blir OT, men søk heller på Posten. Jeg startet med sommerjobb der og tjente 129 timen på lørdagene og 105 i hverdagene.

Jeg er nå lørdagsvikar og har vært det siden 5 juli, og tjener 129 timen pluss 200 timen etter 13.50. Med andre ord, du tjener fett for relativt lite jobb og du er ferdig 14.00 ;)

Vet ingenting om Tusenfryd, har ikke vært der en gang :p

7997926[/snapback]

Når hadde du denne jobben? Virker som det var ifjor, og da var vel du 18? (eller så tar jeg heelt feil). Og trådstarter er jo 15 ...

Husker jeg søkte på jobb på posten for et år sia, jeg var for ung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...