specnaz91 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er det noen her som skal jobbe på Tusenfryd i sommer? Hvis dere skal så skriv det her, eventuelt hvilken avdeling. Skal på dybdeintervju imorgen, tror det går som smurt, G i alt og 6 i norsk muntlig. Si ifra hvis noen av dere skal jobbe på Tusenfryd, evt. skal på dybdeintervju eller noe i den dur. Så har man en liten oversikt over diskusjon.no`s tusenfrydere Avdeling: Restaurant Hadde lyst på Butikk, men neida så ble jeg sendt til restaurant, gjør ikke noe, bare jeg tjener . Timelønnen er 64 kroner by the way, litt lite i forhold til andre sommerjobber, men på tusenfryd har man det gøy, ikkesant? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hm, angående det siste "men på tusenfryd har man det gøy, ikkesant?" så har jeg 2 venniner som jobbet der ifjor(?) og de hadde det ikke så morrosomt. Mye slitene folk som maser, varmt osv. Var også noe positivt som de nevnte, men jeg husker ikke det. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Søstra mi har jobbet der, hun sa at det var slit, men jobb er som regel slit. Men jeg har jobbet en uke i ICA som arbeidsuke hvor alle i 10 skulle jobbe i en uke hos en arbeidsgiver uten lønn, det var den verste jobben, lageret luktet dritt osv.. Tusenfryd er sikkert bedre, det var enten tusenfryd eller ICA, men man må igjennom det meste for å forstå hvordan andre har det . Universal man Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 *Plomma humrer godt for seg selv* Det er bare idioter som søker jobb på Tusenfryd. Man er enda større idiot hvis man tror det skal bli morsomt. Av alle steder man kan ha sommer jobb må Tusenfryd være det dårligste. Slavedrivere og bare slitsomme kunder. Er du smart mlter du opp på dybdeintervjuet med kun bokseren på, og den har du over hodet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du får jo penger og gratisturer, gjør du ikke? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Men jeg har jobbet en uke i ICA som arbeidsuke hvor alle i 10 skulle jobbe i en uke hos en arbeidsgiver uten lønn, det var den verste jobben, lageret luktet dritt osv.. Arbeidsuke er the shit. I 8. jobbet jeg hos Amobil.no, i 9. hos Dolly Dimple's og i 10. hos et data firma i Oslo, hvor vi fikk 3000spenn hver for en uke med skikkelig dritt jobb D: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg kjenner mange som jobber der/har jobbet der... Tror noen liker det, men det er ikke akkurat drømme jobben Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Men jeg har jobbet en uke i ICA som arbeidsuke hvor alle i 10 skulle jobbe i en uke hos en arbeidsgiver uten lønn, det var den verste jobben, lageret luktet dritt osv.. Arbeidsuke er the shit. I 8. jobbet jeg hos Amobil.no, i 9. hos Dolly Dimple's og i 10. hos et data firma i Oslo, hvor vi fikk 3000spenn hver for en uke med skikkelig dritt jobb D: 7983910[/snapback] Hvis du fikk penger så kan du ikke akkurat klage. Arbeidsuken er ikke ment å være betalt. Jeg fikk ikke en dritt de tre gangene jeg var i arbeidsuke. Pris deg lykkelig for at du fikk 3000kr. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Veldig klar over det, du. Priser meg fortsatt lykkelig for at vi fikk:D første året fikk meg og en kompis, (Jorn_:-D) hver sitt Bluetooth Headsett av Amobil-gutta og dolly dimple's gavekort på en stor pizza 2. året Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg jobba på et sykkel verksted. Fikk 500kr og jobba fra 10:00 - 14:00 hver dag Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg har så mye imot tusenfryd jeg 64 kroner i timen er jo ikke noe... er det ikke minstelønnen som er 63 eller 62 kroner i timen for de som er under 18? også den varmen slitsomme folk osv.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er ingenting som heter minstelønn. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ingenting er minstelønn, nei. Men, det er noe som heter lærlingslønn. Den ligger vel på rundt 70 mener jeg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Prøv 30-40 du Ihvertfall det første halvåret. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg vet dette blir OT, men søk heller på Posten. Jeg startet med sommerjobb der og tjente 129 timen på lørdagene og 105 i hverdagene. Jeg er nå lørdagsvikar og har vært det siden 5 juli, og tjener 129 timen pluss 200 timen etter 13.50. Med andre ord, du tjener fett for relativt lite jobb og du er ferdig 14.00 Vet ingenting om Tusenfryd, har ikke vært der en gang Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jaja, fikk jobben Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 en i klassen min sier det er slavejobb og ikke værdt penga.. obs obs Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Nå for jeg litt erfaring og evt. styre unna neste sommer, skal jobbe på restaurant, tenk dere grill over 300 graderdet er 32 grader samt. med varmen fra grillen, vepsene kommer inn, du svetter...:0 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg vet dette blir OT, men søk heller på Posten. Jeg startet med sommerjobb der og tjente 129 timen på lørdagene og 105 i hverdagene. Jeg er nå lørdagsvikar og har vært det siden 5 juli, og tjener 129 timen pluss 200 timen etter 13.50. Med andre ord, du tjener fett for relativt lite jobb og du er ferdig 14.00 Vet ingenting om Tusenfryd, har ikke vært der en gang 7997926[/snapback] Når hadde du denne jobben? Virker som det var ifjor, og da var vel du 18? (eller så tar jeg heelt feil). Og trådstarter er jo 15 ... Husker jeg søkte på jobb på posten for et år sia, jeg var for ung. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Trådstarter er 16 år, ble det 9.februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå