Fjøslukt Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 HEi... Igjen har Dings og jeg vært på farten.. Denne gangen har vi juledekorert en gammelskjerm, eller innsiden av en gammel skjerm. Det høres kult ut, sant.. Bare ta en titt på denne siden. De fleste har sikkert besøkt denne siden før, og bra er det.. Dette er julepynten alle burde hatt på rommet.. Et ord: HARRY Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Fyamegen.. det var grelt :grin: Lenke til kommentar
QTC Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hehehe , den var kul :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Misbruk av pc skjerm! neida den va kul den Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Misbruk?! :wink: Kanskje det, kanskje.... Etter julen er over, hadde jeg tenkt å legge sand fra Santa Monica beach, som jeg har i to flasker, i bunnen og smelle inn noen bilder av Baywatch-berter... Få det til å se ut som en kopi av beachen der borte + noe vakkert å se på Kanskje noen andre effekter som en kopi av båten, eller noe annet.. Noen andre gode ide'er om hva jeg kan bruke skjermen til? Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Nydelig mod Fjøslukt. Bar å se at skjermen vi fant i Rådalen kunne brukes til noe "fornuftig" Du får ta den med på Switch hvis du kommer. :smile: Vi må vel bli ferdig med laminatkabinett build 2 i helgen også. Mvh. Dings Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Dårlig med respons her.. Er det fakta at ingen på overklokking har noen som helst idé om hva jeg kan gjøre med skjermen etter at julepyntet er tatt vekk..? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Siden funker ikke for meg nå, kanskje det er en grunn. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 send oss addressen.. ikke bare .tk driten.. Det er jo nede sånn 8 av 7 dager i uken :sad: grrrr Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå