Gå til innhold

Krimskrams til Canon 400d


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen problem knyttet til å handle dette på ebay. Har selv kjøpt en hel drøss med sånnt krimskrams til min 400d. Bla trådløs fjernkontroll og kablet fjernutløser.. Er STORfornøyd med alt. Har kjøpt ekstra batterier der også, og en 12v lader til bruk i bil. Alt stiller til forventningene. Kjøpte hoya filter i forskjellige dim. direkte fra japan til 1/10del av prisen her i norge.

Forutsetningen er jo at du finner seriøse forhandlere som har bra tilbakemeldinger. Ser ingen grunn til å styre unna ebay :)

Lenke til kommentar
Ser at på Ebay selges det mye ekstra utstyr til dette kameraet, beskyttelse for skjerm, såkalte 'eye cups', forskjellige fjernkontroller etc..

 

Lurte på om det finnes noen norske forhandlere av denslags? Styrer helst unna ebay..

 

..og hvordan er kvaliteten på dette krimskramset?

 

Steinar

7983043[/snapback]

De fleste Canon-forhandlere i Norge burde ha et visst utvalg av slikt ekstrautstyr. Der jeg jobber har vi normalt både eye-cups, skjermbeskyttelse, fjernkontroller, objektivdeksler, solblendere, filtre osv. på lager. Ellers er ikke EBay så farlig... har handlet en del der selv. Men skal du bare ha en enkel liten dings, kan en evt. lokal fotoforhandler bli billigere med tanke på porto fra Hong Kong eller noe sånt... og evt. mva for pakker med vareverdi over 200.

Lenke til kommentar
Der jeg jobber har vi ...

 

Denne skjermbeskyttelsen.. Hvordan festes denne? og er den "lett-gjennomsiktig" dvs er det mye tap av den bildekvaliteten man har uten beskyttelsen? Husker du prisen kanskje...

 

mvh Kai

forholdsvis fersk 400D eier :)

8075495[/snapback]

Det er en plastfilm som legges over skjermen. Tror det koster en hundrelapp for tre stykker eller noe sånt. Er stor kvalitetsforskjell på disse plastfilmene. På noen ser det ut som skjermen er ødelagt om du setter på plastfilmen, mens på andre merker du bare noe mer gjennskinn når du vinkler den "riktig" i sterkt lys. Har hatt både dårlig og bra beskyttelse på lager, og personlig selger jeg kun den gode nå.

 

Det er viktig å presse ut luft som kan skape luftbobler når man legger over plastfilmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...