Pysj Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det australske teleselskapet Telstra har så godt som ingen tro på Apples iPhone. Les mer Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt 7983012[/snapback] Den har vel det visuelle som folk vil ha. Er ikke alle som kjøper mobil i dag som tenker på os, 3g, osv Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt 7983012[/snapback] noe nytt har den, som andre ikke har fra før av, eller heller mye av det nye er måten ting blir gjort på, på telefonen, ellers så har den mange av de samme funksjonene som andre telefoner har. men det er jo fansy det å, og de kommer nok til å selge en del bare pga det. Men så vil nok andre mobil produsenter lage konkurrenter, som de da vil prøve å lage bedre. vi har jo PRADA telefonen: den er ganske lik iPhone, etter det jeg kan om den, og det er begrenset. Det er også en del elementer jeg syntes kunne vert bedre, men som jeg håper vil bli bedre i en eventuell neste versjon. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) [...] I tillegg stusser [Greg Winn] ved Apples valg av mobiloperatør. - De gjørde en eksklusiv avtale med Cingular, og snakket om en global utrulling av iPhone. Vel, Cingular er ikke et globalt selskap, påpeker Winn. Her tror jeg vi har hovedårsaken til at Greg Winn er så negativ til iPhone. Apple valgte ikke Telstra som samarbeidspartner. Hadde Apple valgt Telstra og ikke Cingular, tror jeg følyten til Greg hadde hatt en ganske annen låt. Dette er rett og slett bare barnslig misunnelse. Lille, stakkars Greg er rett og slett sjalu for at Apple valgte Cingular og ikke dem. Endret 20. februar 2007 av asbjornu Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt 7983012[/snapback] Tja, vi får se. Dét iPhone har som ingen andre telefonprodusenter har, er verdens flinkeste design-avdeling. iPod brakte ikke så mye nytt til markedet da den kom, men ble og er allikevel verdens mest solgte MP3-spiller. Sånn kan det gå med iPhone også. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Her tror jeg vi har hovedårsaken til at Greg Winn er så negativ til iPhone. Apple valgte ikke Telstra som samarbeidspartner. Hadde Apple valgt Telstra og ikke Cingular, tror jeg følyten til Greg hadde hatt en ganske annen låt. Dette er rett og slett bare barnslig misunnelse. Lille, stakkars Greg er rett og slett sjalu for at Apple valgte Cingular og ikke dem. Her tror jeg du snakker om noe du ikke har den minste peiling på Telstra: Australia Cingular: USA Disse er ikke i nærheten av å være konkurrenter engang. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt 7983012[/snapback] Den kommer nok dessverre til å bli en hit blant "jeg vet mye (not) om mobiler" ungdommene og "jeg vet ikke mye om mobiler" ungdommene. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Denne vil selge mere enn Prada telefonen selvom begge er nesten helt like. Dette fordi Apple kan dette med markedsføring at det er helt sykt. iPod bølgen er et levende eksempel. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Her tror jeg du snakker om noe du ikke har den minste peiling på Telstra: Australia Cingular: USA Disse er ikke i nærheten av å være konkurrenter engang. 7985668[/snapback] Må man være konkurrent for å være misunnelig og sjalu? Lenke til kommentar
Windingstad Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Litt usikker på hvor nyhetsverdien ligger i av et australsk teleselskap spår Iphones undergang...Hvordan er status hos de Canadiske teleselskapene? Synes den ser temmelig digg ut, men er enig i at funksjonaliteten ikke imponerer. Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Må man være konkurrent for å være misunnelig og sjalu? Tror du misforsto det jeg skrev... Når du skriver..: "stakkars Greg er rett og slett sjalu for at Apple valgte Cingular og ikke dem." ...så gir ikke det noen som helst mening. Det er ikke slik at de velger EN operatør på verdensbasis. Telstra kan lansere iPhone dem også hvis dem vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg