hans A Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Prøvde et program (BCWipe 3.0) for å slette all data som ligger på den ledinge delen av HD'en min. Men selv etter å ha kjørt programmet så får jeg tilbake data ved hjelp av programmet "GetDataBack for NTFS" fra Runtime Software. Noen som vet om andre program som klarer å fjerne all spor av slettet data? P.S Disken er i daglig bruk så det nytter ikke å nullformatere den. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 installer og overfør en del filer til den ledige delen av HD-en, og du vill ikke finne igjen de orginale filene. Men er dette på en egen partisjon? for når du bare sletter filene, så sletter du de ikke, du bare fjerner de fra filsystemet. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har delt disken i 2 partisjoner. Så jeg ønsker å fjerne gammel software fra begge partisjonene. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 da er det bare å slette de filene du skal slette. de vil ikke ligge i veien for noen annen software, eller filer du har lyst til å legge inn. men som sagt, da du sletter en fil, så sletter du den ikke, du bare fjerner den fra filsystemet. men filene ligger fremdeles på harddisken, men blir overskrevet så fort en annen fil trenger plassen. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Det jeg prøver er å få fjernet alle filer som allerede er slettet slik at det ikke er mulig å hente tilbake igjen. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har nå funnet ut at filene har blitt overskrevet men filnavnet står fortsatt igjen. Har Master File Table Records noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Prøv Eraser, og se om det får fjernet alle spor Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ser ikke ut som den fungerte heller. Selve filene blir overskrevet, men fillistene forblir urørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå