abene Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Stadig flere nettsider dukker opp som tilbyr en oversikt over drivere for Windows Vista. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108 Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108 Fatal error: Call to a member function EXECUTE() on a non-object in /var/www/logic/BL/Dal/CItemDB1.php on line 1220 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Bra side det der. Flott oversikt over drivare. Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Bra side det der. Flott oversikt over drivare. 7983346[/snapback] Men et jævlig mas om å registrere "Premium Service" for å laste ned drivere direkte. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 huh? jeg får laste ned hvilkensom helst driver fra siden uten noe om og men med god hastighet. Firefox med Adblock Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg får laste ned hvilkensom helst driver fra siden uten noe om og men med god hastighet. 7983577[/snapback] Jeg kom desverre til å bruke RadarSync's Free checkup (morsomt at stikkordet «Free» alltid betyr at man må betale for et eller annet til slutt). Jeg får selvsagt også laste ned drivere uten trøbbel fra siden det lenkes til i artikkelen, men ville se hva ellers de hadde å by på. Så mitt forrige innlegg var noe forhastet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Siden virker ikke? > Funker hverken i IE eller Opera Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108 Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108 Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108 Fatal error: Call to a member function EXECUTE() on a non-object in /var/www/logic/BL/Dal/CItemDB1.php on line 1220 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg tok ett raskt blikk på siden det linkes til og ble ikke imponert 100.64 er siste drivere for GeForce-kort, ikke 100.59 som RadarSync tilbyr. Adobe Reader kom i versjon 8 for noen uker siden, RadarSync oppgir at 7.0.8 (fra 06.04.06) er siste utgave. Holder meg til manuell oppdatering jeg... Er så gøy å surfe etter oppdaterte programmer og drivere :!: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Den såkalte Soundblaster-driveren var kun til USB-lydkort, Hovedkort-driveren var ment for XP, og Creative-driveren til Webcamet viste seg å være for logitech(mulig jeg bomma der) Slappe greier altså. Det blir vel uansett lite poeng i slike sider når MS begynner å slenge opp driver-updates på MS Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå