Gå til innhold

fått sperret tråden din?

Anbefalte innlegg

er du lei av at tråder du legger ut, der folk diskuterer og snakker saklig om ting, bli blokket??

og når de blir blokket får du egentlig ikke noen god grunn på hvorfor... :dontgetit:

noen flere som har opplevd dette?

jeg synes ihvertfall at dette er usaklig.

spesielt når folk faktisk leser tråden og svarer.

og uansett er det ikke opp til admin/moderator eller hva de kalles og avgjøre hvorvidt en tråd er god eller ikke :hrm:

det syns jeg faktisk de som leser tråden og svarer burde få avgjøre

bortsett fra dette er denne siden konge :w00t: masse bra stuff her :thumbup:

Endret av Nixax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dude, ikke for å tråkke på tærne dine eller noe, men hvis du refererer til den tråden du valgte å kalle "gullkorn fra lærere", tør jeg påstå at den sugde.

No offence (again).

Men den tråden var helt off topic, tørr, kjedelig og meget usaklig.

(Spesielt det at du ikke vet hva tegnsetting, stor bokstav og korrekt norsk brukes til - gjør at det er lett og oppfatte deg som usaklig i samme slengen.)

Work on that - I'm out.

edit: Det er en grunn til at moderatorene eksisterer - derrav bl.a filtrering av dritt.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Dude, ikke for å tråkke på tærne dine eller noe, men hvis du refererer til den tråden du valgte å kalle "gullkorn fra lærere", tør jeg påstå at den sugde.

No offence (again).

Men den tråden var helt off topic, tørr, kjedlig og meget usaklig.

(Spesielt det at du ikke vet hva tegnsetting, stor bokstav og korrekt norsk brukes til - gjør at det er lett og oppfatte deg som usaklig i samme slengen.)

Work on that - I'm out.

7982892[/snapback]

jada. glad i deg å skjønner du :p

var jo noen som syntes den var bra da,

å det var ikke bare den som ble sperret :hmm:

Lenke til kommentar

No offence (again).

Work on that - I'm out.

7982892[/snapback]

7982896[/snapback]

Ikke missforstå meg, det hender støtt og ofte at jeg ikke er enig i en moderators valg om å stenge en tråd, men i dette tilfelle hadde jeg gjort det selv - hadde jeg vært en moderator.

Jeg vil videre anbefale deg at du slår opp definisjonen på ironi og sarkasme et sted, da jeg har på følelsen av at du misforsto bruken av disse totalt, og tok til deg noe som et kompliment istedet for hva det egentlig betydde.

Ellers heter "Og det var..." - "Glad i deg også skjønner ..." osv...

Lenke til kommentar

No offence (again).

Work on that - I'm out.

7982892[/snapback]

7982896[/snapback]

Ikke missforstå meg, det hender støtt og ofte at jeg ikke er enig i en moderators valg om å stenge en tråd, men i dette tilfelle hadde jeg gjort det selv - hadde jeg vært en moderator.

Jeg vil videre anbefale deg at du slår opp definisjonen på ironi og sarkasme et sted, da jeg har på følelsen av at du misforsto bruken av disse totalt, og tok til deg noe som et kompliment istedet for hva det egentlig betydde.

Ellers heter "Og det var..." - "Glad i deg også skjønner ..." osv...

7982913[/snapback]

hvor er ironien som jeg tok til meg som et komplimang?

Hvis du tenker på "gullkorn fra lærerne" og at den sugde, så vil jo det si at hvis du var ironisk, så var jo faktisk det et komplimang da:P(siden du da mente det motsatte av det du sa) :tease:

Lenke til kommentar
og uansett er det ikke opp til admin/moderator eller hva de kalles og avgjøre hvorvidt en tråd er god eller ikke 

Hvem er det da opp til? :hmm:

7985183[/snapback]

jeg synes at det burde være brukerne som svarer og leser som skulle avgjort sånne ting, det skrev jeg vell lengre opp på mitt eget innlegg?(mener jeg)

går det ikke ann og stemme på sånne sider da? hvor gode du syns de er og sånt? :hmm:

men uansett. er vell flere som må si seg enig i at moderatorne noen ganger kanskje er litt vell strenge?

snakker ikke bare på vegne av meg selv, men også på grunn av kompiser.

har en kompis som hadde liggende en tråd her ganske lenge, men den ble slettet av moderator fordi han ikke likte den, mens brukerne mente det motsatte på sine kommentarer.

ville bare si det jeg mente, og spørre om noen hadde opplevd det samme jeg

Case Closed

Lenke til kommentar

Om ikke moderatorer skulle få bestemme, hva skulle vi brukt moderatorene til? Tja, vi kunne kanskje hengt dem opp som suvenirer på veggen, men de ville ikke akkurat tjent sitt egentlige formål...

På et forum med rundt 18 000 aktive medlemmer i måneden, ville det ikke fungert om modereringen var brukerstyrt. For det første ville det ta lang tid å få opp et fungerende system og folk som bare vil tulle og ikke tenker på forumets inkludert andres beste, ville misbruke det.

Om du ikke tenkte på det slik; er det allerede mulig for brukere å gå til moderatoren eller administratoren som stengte tråden for å be om ytterligere begrunnelse og/eller forespørsel om endring av beslutning. Om ikke dette fører frem og du mener at dine argumenter fortsatt holder mål kan du forhøre deg med andre moderatorer, eller skrive en e-post til forumstyret å klage på moderator og/eller stengningsgrunnlag. (e-posten til forumstyret: [email protected] )

Henviser til punkt 13 i forumets retningslinjer:

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#13

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...