paalolse Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Tok dette bildet i da jeg kom på jobb i dag tidlig. Sola som kommer over bakkeåsen med frostrøyken som stiger opp fra sjøen. Her snakker vi 22 kuldegrader og litt vinddrag i lufta. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Fine farger, men linjen fra sola gjennom frostrøyken til linsa får ikke frem det sorte (skogen) bra nok. Jeg hadde foretrukket mer frostrøyk og mindre himmel. Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Fine farger, men linjen fra sola gjennom frostrøyken til linsa får ikke frem det sorte (skogen) bra nok. Jeg hadde foretrukket mer frostrøyk og mindre himmel. 7982638[/snapback] Hadde seriøst lyst til å være ute å ta flere bilder men det var så inmari kaldt at jeg klarte bare ikke. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Synes røykeen tok for mye oppmerksomhet, men alt er objektivt. Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Lekte litt med Adobe Elements for første gang og slik ble det Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Lekte litt med Adobe Elements for første gang og slik ble det 7983938[/snapback] Det rosa funket ikke, synes jeg.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) fargene er helt topp, men skulle hatt mere forgrunn syns jeg. edit: skulle hatt med noe forgrunn Endret 20. februar 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde du klart å tatt det uten at du hadde for mye sol inne i bildet så hadde dette blitt et flott bilde, med frostrøyk og fine silhuetter i bakgrunn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg likte bildet veldig godt men en ting var iveien, og det var den tingen som bryter mellom himmelen og skogen.. Ser ut som ene vingen på en vindmølle eller noe slikt Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Ligner på en hoppbakke synst nå jeg Har jeg rett? Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Ligner på en hoppbakke synst nå jeg Har jeg rett? 7989024[/snapback] Hei hå, ja det er nok en hoppbakke som er i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå