Aleex89 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei, jeg er en gutt på 17 år som ble sammen med ei jente for 3-4 uke siden, vi møttes i helga (på fest) å da hadde vi det koslig å allt sånn, men dagen etter virka det som hun ikke brydde seg om meg lengre. Så jeg spurte henne om det, å jeg vet hva det er, hun sa at hun ikke vet hvor følelsene sine for meg ligger, men hun sier at hun er veldig veldig gla i meg. Så hun har tenkt en del, å hun vet ikke om hun vil ha ett forhold til meg eller ikke. Når vi har møttes til vanlig, ikke på fest, så har vi liksom oppført oss som om vi bare var venner, å ikke mer, men på fest har vi vært på hverandre hele tiden, klemming å allt sånn der Så nå på torsdag skal vi møtes, å jeg vet ikke hva jeg skal si da, vi har snakket om at vi skal bare møtes for å snakke å sånn, jeg vet ikke hva jeg skal si for at hun vil prøve å få dette forholdet til å virke. Jeg liker henne så godt, jeg vil ikke miste henne. Kan noen av dere komme med ett tips eller noe? vær så snill Endret 20. februar 2007 av Aleex89 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hmm....vet ikke.. vær deg selv. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vil du være sammen men noen som ikke helt vet om de liker deg? Lenke til kommentar
Aleex89 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Vil du være sammen men noen som ikke helt vet om de liker deg? 7982484[/snapback] altså, hun sier hun liker meg, men hun er ikke sikker om hvor følelsene ligger hun har lyst t å vær sammen, men det e bare det at hun er redd for at hun skal angre seg senere ;/ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Dette "forholdet" ble vel slutt før det starta, masing om samleie vil gjøre vondt verre. Edit: Ett triks mange tyr til er alkohol, debut skjer ofte under påvirkning av alkohol. Høres dette forferdelig ut er kanskje en hyttetur e.l. veien å gå, uansett tenk set and setting. Ikke fokuser så mye på bokstavlyden, vær heller mer oppmerksom på den bakenforliggende ånden. Endret 20. februar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er jo kanksje derfor dere skal møtes og snakke om det? For å avklare ting. Det dere må gjøre når dere møtes, er å være åpen og ærlig om hva dere føler for hverandre og respektere hverandres følelser. Du, f.eks, liker henne veldig godt og vil bli sammen med henne, da må du tenke framover og snakke om hva du vil gjøre for at forholdet skal bli bra, slik at hun kan stole på deg og ikke angre ved senere anledning. Hun, derimot, er litt skeptisk til situasjonen og usikker på sine følelser mot deg. Da må dere finne ut hva hun egentlig føler og om de er sterke nok til å innlede et forhold. Ikke forhast dere og ta den tiden dere trenger. Sier hun hun må ha tid til å tenke, så gi henne det. Mer kommer jeg ikke på akkurat nå. Lykke til. Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Litt kjipt det der, Du må vel egentlig finne ut om hun virkelig liker deg Noen jeg kjenne gjorde: Hun slo opp og sa at han følte at han ikke elsket henne lengere to timer senere ringte hun og sa at det var en feil, og hun spurte om han fortsatt elsket henne... Han svarte nei, da fant hun ihvertfall ut at han ikke brydde seg om henne lengere. Dette startet omtrent på samme måte som du beskriver Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du har havnet lets just be friends fella. Sånt skjer når man spiller forlite på sex and stuff leik that. Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg er stygt redd for at løpet kan være kjørt i dette tilfellet. Virker som du har havnet i vennefella og at du står på vent i tilfelle hun ikke finner noen bedre Mitt beste tips er at du gir henne en del rom. La henne få muligheten til å savne deg, ikke vær den som hele tiden tar kontakt. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 bare ta og pul henne skikkelig så ser du hva henne sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå