Gå til innhold

Stilling: Business Intelligence (BI) Utvikler


Anbefalte innlegg

Stillingsbeskrivelse;

Business Intelligence (BI) Utvikler

 

Arrive AS er en komplett tilbyder av IT-tjenester til transport og logistikksektoren. Våre tjenester spenner over områdene rådgivning, utvikling, forvaltning og drift av virksomhets- og samfunnskritiske løsninger. Arrive er eiet av NSB og markedsgrunnlaget vårt er i hovedsak innenfor morselskapets virksomhetsområder, men de fleste av våre tjenester er kommersialisert og konkurranseutsatt. Utover dette har vi også kunder i øvrig offentlig og privat sektor. Selskapet har god økonomi og er i betydelig vekst. Datavarehusavdelingen er i sterk vekst, da mange av de eksisterende datavarehus løsningene er gjenstand for restrukturering/redesign. Vi ønsker å styrke avdelingen gjennom ansettelse av BI utviklere.

 

Krav til kandidat

• God kjennskap til BI verktøy, fortrinnsvis BO (BO WebI), minimum 2 år erfaring med bruk av verktøyet.

• Evnen til å jobbe selvstendig og strukturert.

• Gode kommunikasjonsevner og faglig tyngde

• Beherske norsk/engelsk skriftlig og muntlig

• Erfaring med bruk av ETL-verktøy er ønskelig

 

 

Egenskaper

• Selvgående og initiativrik

• Løsningsorientert og analytisk.

• Stor innsatsvilje.

• Evne til raskt å sette seg inn i nye problemstillinger av forretningsmessig karakter

• Gode kommunikasjonsevner.

 

Utdannelse

• IT utdanning

• Høyskoleutdannelse min 3 år

 

Ønsker om erfaring fra områder:

• Erfaring med virksomhetskritiske datavarehusløsninger.

• Erfaring fra operativt arbeid i forbindelse med implementering av datavarehusløsninger

• Generell økonomisk forståelse og erfaring med BI.

• Datavarehus utvikling/prosjektarbeid 3-5 år

 

 

For riktig person kan vi tilby spennende og varierte oppgaver i et attraktivt miljø i sterk endring.

 

Vi oppfordrer søkere med fremmedkulturell bakgrunn til å søke stillingen.

 

 

Om dette skulle være av interesse, send meg en PM. Jeg vil kunne videreformidle din CV til rette instans.

 

Det gjøres oppmerksom på at dette ikke har noe forbindelse med hardware.no-nettverket på noe som helst slags måte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...