Gå til innhold

Crackdown GT.tv video review

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes spillet må ta så mye unødvendig juling fra anmeldere som ikke helt har skjønt hva det dreier seg om. :p

Nesten uansett review innrømmer at story og det å spille gjennom spillet i seg selv ikke er det utviklerne la mest vekt på, men likevel så er det det de hakker mest på.

Jeg visste ikke at coop var så dårlig over live. Vi har heldigvis 2 xboxer i samme stue og har ikke erfart noen av de problemene. :p Coop er grunnen til at jeg skal spillet, så enkelt er det. :D

Tenker på hvor uendelig mange timer jeg har slått ihjel i demoen og hvor stor lysten til å spille spillet fortsatt er. Tror dette blir konge. :D

Lenke til kommentar
Når sant skal sies, så er vel Gametrailers ikke de skarpeste knivene i anmelderskuffen heller da. He he.

7982532[/snapback]

Eg synes deira anmeldelsar er knallgode eg.

7982949[/snapback]

Fullstendig enig, dbd.

Er faktisk en av de få sidene der omtalene kan få meg til å kjøpe et spill jeg egentlig ikke ville ha, eller ikke kjøpe et spill jeg ville ha.

Dog kommer jeg til å kjøpe Crackdown uansett. Jeg falt pladask for demoen :)

Lenke til kommentar

Gametrailers.com har anbefalt meg nesten alle spillene mine.. og gitt meg tips om hvilke spill jeg burde holde meg unna..

har ikke sett reviewen enda med jeg driter i om den får dårlig kritikk, for dette spillet ruler! gleder meg til jeg får spillene(bestilte tre stk.) i posten!

Lenke til kommentar
Når sant skal sies, så er vel Gametrailers ikke de skarpeste knivene i anmelderskuffen heller da. He he.

7982532[/snapback]

Eg synes deira anmeldelsar er knallgode eg.

7982949[/snapback]

Fullstendig enig, dbd.

Er faktisk en av de få sidene der omtalene kan få meg til å kjøpe et spill jeg egentlig ikke ville ha, eller ikke kjøpe et spill jeg ville ha.

Dog kommer jeg til å kjøpe Crackdown uansett. Jeg falt pladask for demoen :)

7983121[/snapback]

Jau, samme her - eg synes annmeldelsane på gt.com er bra "skrevet" og når eg i tillegg får video (i HD) så gjere jo det inntrykket av spelet meir komplett.

Eg òg falt pladask for demoen. Når eg hadde sett video og screenshots av spelet før tenkte eg at spelet såg heilt ubrukeleg ut. Det er då ein er glad for at ein får gratis demoar på XBL :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...