chiefo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det var en mer passende tittel.. Har et musikkprosjekt med en kompis som jeg vil bruke myspace til å oppdatere fremgangen på. Begynner å gjøre sanger ferdige, men med mangel av vokal er det en vei å gå. Teksten og hvordan den skal synges (vi kan synge den) er på plass på enkelte låter, men stemmen min gjør seg ikke. Vokalist anyone? Får se om ikke Cun kan hjelpe meg med å legge ut den første vi har jobbet med sammen. Bare synd den ikke er endret på siden vi la om slutten på den. Fått skryt for introen, og slutten har blitt kulere enn begynnelsen synes nå vi, men det får dere altså ikke høre med det samme. Foreløpig så er det ingen sang linket her nå.. men editer når det er på plass. Endret 20. februar 2007 av chiefo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nå har jeg lasta opp låta på min egen server: Link Enjoy! Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Veldig fint i mine ører men hadde vært litt kult å få fram cymbalene litt klarere, var litt lite diskant... Introen var helt konge! minte meg litt om noe audioslave Endret 25. februar 2007 av Erelend Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hehe Audioslave ja.. Er stor fan av Chris Cornell På en annen sang har Bjøsse laget mesteparten av riffene som lyser Audioslave når soloen kommer inn på slutten. Jeg synes det bare er bra, for han er ikke noe inni den musikken, og dermed unnskyldt Denne sangen gir et godt bilde av det vi lager, men lydmessig så er det selvsagt mye å pirke på. Det blir noe annet å gå fra hjemmestudioet til Bjøsse, til musikkstudioet på skolen hans. Bare håper vi ikke blir for opptatt til det. Må ha vokalist på plass. Gode sanger må ha god stemme. Endret 25. februar 2007 av chiefo Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Glemte å si takk for hjelpen Cun Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ting jeg merket meg: - Grumsete bass i gitarene. Prøv å fjerne bunn, kanskje opp til 2-3-400hz - Veldig lite diskant i trommene - Merkelig overgang til partiet med vrenggitarene - Veldig utydelig bassgitar. Kompressor! og prøv å eq-e frem litt snap, 2k eller no. - Kule ideer men til tider utight gjennomførelse. Øv mer og spill tightere. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Bassen og trommene er jeg kjent med, men som sagt tidligere er det en "demo" av en "demoversjon". For nå det gjelder innspillingen var det Bjøsse som spilte dem inn hjemme hos seg alene med hobbyutstyret sitt. Får vi spilt inn på høgskolen i løpet av halvåret, så tror jeg det meste vil høres bedre ut. Vrenggitarpartiet er i et uvisst møte.. den siste delen blir uannsett byttet ut. Den som kommer først blir der kanskje. Takk for svar Lenke til kommentar
maxM Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Likte det veldig mye. Kunne vert tøft å lage musikkfilm til den sangen der kan jeg tenke meg. Når det gjelder overgangen til "vrenggitar" er jeg veldig posetiv til slik redigering. Men når man gjør det må man gjøre det oftere en det dere har gjort syns jeg. Dere burde kanskje eksprementere litt med sende noen av di litt langsome soloene fram og tilbake i lydbilde også. Da vil det kanskje passe bedre inn. (Hør Queens of The stoneage - I Was A Teenage Hand Model. Der brukes det konsekvent gjennom hele låta) Stå på Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dette er helt greit. Litt livløs produksjon og en streit låt. Jeg klarer ikke være særlig objektiv da jeg absolutt hater Audioslave. Skal ikke gå inn i detaljer her, har ikke så mye peiling på produksjonssiden av ting, men dette kan absolutt bli bedre - les: det har potensiale. Og please, stem gitarene deres! Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg klarer ikke være særlig objektiv da jeg absolutt hater Audioslave. 8146519[/snapback] Hater du audioslave? Hao iz it pazibol? (Arnold-uttale) Endret 21. mars 2007 av Svendheim Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er veldig veldig mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå