El chico Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som har kjennskap til dette hjemmekinoanlegget? Virker veldig spennende. Chico Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Vet ikke om det er for sent å svare på denne, men vi selger dette annlegget der jeg jobber. Jeg er MEGET innponert over lyden i dette annlegget. Pent design også. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er nok sent ja, tråden er jo over 1 år gammel. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er nok sent ja, tråden er jo over 1 år gammel. Haha Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Var ikke mye fra eller til et år heller. Bump rekorden er vel to og et halvt år. Endret 25. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
El_Joki Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vet ikke om det er for sent å svare på denne, men vi selger dette annlegget der jeg jobber. Jeg er MEGET innponert over lyden i dette annlegget. Pent design også. Må HU stå oppreist eller kan man legge den inn i en hylle? Har sotte en stund å sikla litt pådet her anlegget, har jo bra WAF så burde gå ann å tumfe gjennom... Har cineos TV så hadde vært gøy med cineos anlegg til. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Noen som har peiling på om det går an å forlenge/kjøpe ny kabel for tilkobling av lyd til subwooferen? Den som ligner veldig på en monitorkabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå