Marius Horten Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 endelig har jeg fått somla meg til å legge ut bildene har så vidt begynnt å lage siden, men måtte bare lage en side med noen bilder først. vet det ikke er så bra nå, men hadde det travelt... http://home.no/bussemannen/alpha.htm NB. hvis du skal se noen av de andre bildene så kan de være litt store Lenke til kommentar
Jave Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 RÅ den der...... så du hadde akvarium! :wink: jeg oxo Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 ja et 240 liters, men hvor så du det? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Han så sikkert litt utenfor bildet Lenke til kommentar
Jave Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ja et 240 liters, men hvor så du det? jeg har et sånt fet program der du kan se hva som er utenfor også, her kunne jeg for eksempel gå rund å kikke på rommet ditt. hehe jeg kødder ikke! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hehe jeg kødder ikke! Jo, det gjør du. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 har dere noen forslag til hva annet som kan gjøres? skal selvfølgelig sette inn plexi, lakere og sette inn flere vifter... men er det noe annet som man kan ha? Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 det må da være MYE gøy man kan gjøre med dette kabinettet!! men nå har jeg jobba med det så lenge, så jeg kommer ikke på mer jeg kan gjøre, annet enn plexi og lakking... kom gjørne med ideer... Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 makan til sløvinger er det ingen som vet om noe mer jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Jave Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 den er nesten så stor at du kan bygge den om til en pult der du har skjerm tastatur og mus oppå Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 har vært inne på tanken ja, men da har jeg ikke plass til bena... jeg brukte den som sofa en stund da jeg ikke hadde plass til både den og kontorstolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå