Gå til innhold

Hvordan avinstallerer jeg DirectX?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DX 10 er en del av Vista så den får du ikke avinstallert. Da må du over på XP igjen.

7981935[/snapback]

Damn.. Wow spør etter DX9.0c når jeg starter opp.. Men det kan vel kanskje være på grunn av at jeg ikke har fått installert skjermkort-driverne skikklig.. Makan til styr for å få lagt inn noen nvidia-drivere! ;s

Lenke til kommentar
Har du prøvd med de nyeste vista-driverne?

http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_100.64.html

7982213[/snapback]

Støtter ikke skjermkortet mitt, GeForce FX 5200 128 mb.. Jeg klarte å installere 97.46-driverne fra Guru3D.com, men da får jeg ikke bilde i VLC og WMP henger seg opp støtt og stadig.. Men Wow virker da..

Har nytt skjermkort på vei, ville bare få dette til å virker skikklig i mellomtiden.. :)

Lenke til kommentar
Damn.. Wow spør etter DX9.0c når jeg starter opp.. Men det kan vel kanskje være på grunn av at jeg ikke har fått installert skjermkort-driverne skikklig.. Makan til styr for å få lagt inn noen nvidia-drivere! ;s

7981940[/snapback]

Vista har også DirectX 9.0L integrert etter hva jeg er bekjent med. DX9.0L vil emulere 9.0c for bakoverkompatabilitet, så selv om WoW etterlyser DX9.0c skal du ikke behøve å laste og prøve å installere DX9.0c for XP på Vista-installasjonen din.

Vista er et veldig nytt operativsystem, og så er driverne og DX9.0L/DX10 også.

Så du må nok smøre deg med litt tålmodighet før alt går som det skal :)

Det har aldri vært mulig å degradere DirectX

7984664[/snapback]

I Windows XP kan man avinstallere DX9.0b ihvertfall. Jeg har fått dette til.

Og når man installerer f.eks XP SP2 er man nødt til å installere DX manuelt, noe som impliserer at det også skal være mulig å fjerne dette da DX ikke er integrert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...