Ustedalen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Veldig lenge siden jeg har lagt ut og tatt noen bilder. Det ene objektivet mitt er ødelagt, så jeg må få kjøpt nytt. Uansett, her kommer et bilde jeg satt sammen i dag grunnet et foredrag jeg har for klassen i morgen. Kritikk? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hehe, kult bilde! Ville kanskje midstilt ansiktene, jeg syns de heller mer mot høyre enn midten. Genialt! Lenke til kommentar
joniwes Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Henger meg på siste taler her - tøft! Kunne passet godt som et coverbilde på en cd, i den litt tunge delen av rocksjangeren. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Dritkult bilde =D Skikkelig ekkel og surrealistisk følelse.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Fantastisk konsept. Og genial fotografisk/moderne versjon av statuer med monster som skriker til sidene. Fargene la virkelig ann for det dystre. Eneste jeg kan klage på er at det virker litt skjeivt, ellers så var dette virkelig bra. Minner om albumkoveret til Evergrey - Solitude Dominance Tragedy. Henger meg på siste taler her - tøft! Kunne passet godt som et coverbilde på en cd, i den litt tunge delen av rocksjangeren. 7983914[/snapback] Vel, det er jo som visst allerede brukt noe veldig likt for et album inneom nettopp det. Endret 28. februar 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Stilig bilde, rett og slett. Ja, enig at det kunne vært coverbilde til en CD. Endret 28. februar 2007 av Zimon Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Med en kulere tekst, kunne dette definitivt vært et cd-cover ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå